شهردار مهدی‌شهر از تحقق93 درصدی بودجه شهرداری این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسنا-منطقه سمنان،مسعود حاجی‌بگلو در مراسمی که به منظور گرامیداشت روز خبرنگار در شهرداری این شهر برگزار شد به تشریح عملکرد دوساله مدیریت خود در شهرداری مهدیشهر پرداخت و اظهار کرد: دراین مدت فعالیت‌های چشمگیری در بخش‌های مختلف شهر انجام پذیرفته که مور اقبال مردم قرار گرفته است .

وی با اشاره به تحقق 93درصدی بودجه سال97 شهر مهدی شهر تصریح کرد: بودجه سال 97 بر مبنای 14 میلیارد و 700 میلیون تومان تصویب شده که در سال گدشته بالغ 13 میلیارد و 700 میلیون تومان تحقق پیدا کرد .

وی در این خصوص ادامه داد: بودجه پیشنهادی برای سال98 درحدود 20میلیارد تومان مورد تصویب قرگرفته که تاکنون تنها 20درصد آن تحقق پیداکرده است .

شهردار مهدیشهر در ادامه در خصوص پروژه مهم شهر مهدیشهر در خصوص تعریض خیابان امام خمینی (ره)اشاره و تصریح کرد: جهت اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر100میلیارد تومان بودجه نیاز است که در حال حاضر شهرداری به تنهایی نمی تواند این پروژه را انجام دهد .

حاجی بگلو از تحقق یکی از وعده های خود در بدو ورود به شهرداری مهدیشهر مبنی بر تکمیل ساختمان اداری شهرداری مهدیشهر اشاره و خاطرنشان کرد: این ساختمان در فضایی به مساحت2800مترمربع و باعتباری بالغ بر 3.5میلیارد تومان تکمیل و آماده افتتاح شده است .

شهردار مهدیشهر در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص عدم تکمیل برخی از پروژه‌های عمرانی شهرداری ازجمله احداث آرامستان جدید مهدی شهرافزود: لایحه احداث این آرامستان به شورای شهر ارسال شده است .به محض تصویب و ابلاغ آن از سوی شورای شهر ،این آرامستان جدید طی سه ماه احداث خواهد شد .

شهردار مهدی شهر بااشاره به انتقاد برخی از شهروندان در خصوص عدم احداث پارک کودک در مهدیشهر ،از اخذ مجوز احداث این پارک از سوی شورای شهر مهدیشهر خبرداد و خاطرنشان کرد: طی چند روز آینده این پارک جامع کودک در محل پارک آبشار مهدی‌شهر احداث خواهد شد .

حاجی بگلو در پاسخ به خبرنگار ایسنا در خصوص عدم اجرای پروژه احداث پلکان برقی میدان امام خمینی (ره) و دسترسی به حسینیه المهدی افزود:با توجه به اینکه برای آغاز این پروژه در بودجه سال 98 اعتباری پیش بینی نشده و مشکلاتی با مالکین زمین‌های پیرامون این پروژه وجود دارد هنور پروژه آغاز نشده است. باید این پروژه به‌صورت ویژه با حضور فرماندار، امام جمعه ،مسولین شهرداری و...در حال پیگیری است تا انشالله با رفع مشکلات آن ،فعالیت عمرانی آن آغاز گردد .

شهردار مهدیشهر در پایان به برخی از فعالیت های دیگر شهرداری اشاره کرد و تصریح کرد: نهضت آسفالت در این شهر آغاز شده و تاکنون بخش های زیادی از شهر اعم از کوچه ها و خیابان های اصلی آسفالت شده و آسفالت مابقی معابر هم در دستور کار قرار دارد. همچنین تجهیز وافتتاح ایستگاه آتش نشانی ،احداث پارک مهرگان،پارک بسیج و پارک کوهستان،احداث دشت مرکزی زیارت و احداث سه میدان جدید در شهر مهدیشهر از دیگر طرح‌های فعالیت‌های شهرداری مهدی شهر است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.