سرهنگ حمید دامغانی روز شنبه با اشاره به بازدید علیرضا آشناگر استاندار سمنان از طرح‌های در حال ساخت سپاه استان سمنان در روستای سیل زده چمهر، در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: روزانه ۱۰۰ نفر از استان مشغول خدمت در منطقه سیل زده روستای چم‌مهر استان لرستان هستند تا آذر امسال ساخت واحدهای مسکونی تکمیل شود.

وی ادامه داد: سپاه استان سمنان ساخت ۷۵ واحد مسکونی در منطقه سیل زده چم‌مهر را آغاز کرد، اما ظرفیت ساخت واحد مسکونی بیشتر تا ۱۴۷ واحد را دارد.

وی با بیان اینکه سپاه استان سمنان از روزهای اول وقوع سیل در روستای چم‌مهر لرستان برای کمک به سیل‌زدگان شتافت، ابراز داشت: اکنون حدود چهار ماه از فعالیت شبانه روزی بسیجیان و پاسداران این سپاه برای کمک به هموطنان در مناطق سیل زده می‌گذرد.

 فرمانده سپاه استان سمنان گفت: در اوایل وقوع سیل در شهر پلدختر لرستان، سپاه سمنان به جمع آوری گل و لای از منازل مردم و خیابان‌ها پرداخت و سپس با توجه به نیاز و براساس ابلاغیه صادر شده، سپاه سمنان به ارائه خدمت به روستاییان چم‌مهر مشغول شد.

بارش شدید باران که در اواخر سال ۹۷ و فروردین ۹۸ در کشور سبب طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی بسیاری از نقاط شهری و روستایی در مناطق مختلف کشور شد، استان های لرستان، گلستان و خوزستان بیشترین آسیب ها را از سیلاب ها داشتند.

۷۳۴۲/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.