استاندار سمنان با انتشار پیامی ، فرا رسیدن ۱۷ مرداد ، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران این استان تبریک گفت

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری متن پیام علیرضا آشناگر

استاندار سمنان به‌ این شرح است :

   ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار پر تلاش و حماسه نگار ایران اسلامی، در حقیقت یادآور فرصتی است گران بها برای پاسداشت مقام بلند اندیشمندانی مجاهد که در راه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه از هیچ کوششی دریغ نورزیده و مناسبتی است مغتنم برای تجلیل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز کشورمان که با تیغ برّان اندیشه ، تعهد و قلم ، با ناامیدی و یاس و دروغ در ستیزند و پا به کارزار جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامی نهاده اند . 

خبرنگاران قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات، آگاهی و اخبارند و بی شک از جمله پشتوانه‌های مهم خبرنگاران اعتماد سازی و امانتداری در بین مردم با انعکاس اخبار حقیقی و شفاف است که در این صورت شغل خبرنگاری حرفه ای شریف، پر اهمیت و با ارزش تلقی می‌گردد .

  اینجانب ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد‌، روز خبرنگار و تبریک این روز به همه تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی‌، برای خبرنگاران متعهد و کوشای استان سمنان آرزوی موفقیت نموده و از همکاری و همراهی تمامی خبرنگاران‌، اصحاب رسانه و مطبوعات که در طی یک سال گذشته با همت و تلاش مثال زدنی و شبانه‌روزی در همراهی و همگامی با مسئولان استان در جهت توسعه و آبادانی بیش از پیش این خطه از میهن اسلامی تلاش نمودند تشکر و قدردانی می نمایم .

امید است در سایه الطاف الهی با مدّ نظر قراردادن فرمایش حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که می فرمایند: "‌جامعه مطبوعاتی بایستی با توجه به مسئولیتشان اهمیت کار خود را مورد توجه قرار دهند‌"‌ در اعتلای فرهنگ و ارزشهای والای اسلامی ، آگاهی بخشی بیشتر به مردم عزیزمان و کمک در راه شکوفایی و توسعه هر چه بیشتر در استان سمنان موفق و موید باشید.

همچنین دکتر منوچهر فخری معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری سمنان با ارسال پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

  متن پیام تبریک معاون عمرانی استاندار به این شرح است:

جان نباشد جز خبر در آزمون

هر که را فزون خبر جانش فزون

بدون شک رشد و توسعه پایدار وهمه جانبه  هر جامعه ای مستلزم عزم جدی خبرنگاران و اهالی رسانه در آگاهی رساندن به مردم است و براستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه هایی که در خدمت بیان حق برآید ...

لذا فرصت را مغتنم شمرده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه خبرنگاران و شهدای عرصه رسانه، فرا رسیدن هفدهم مردادماه،روز خبرنگار را، به همه ی عزیزان فعال در عرصه ی خبرنگاری و اصحاب مطبوعات ورسانه استان سمنان تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

توفیق وسربلندی روزافزون شما((جهادگران عرصه قلم)) درانجام رسالت کاری وتوسعه وشکوفایی میهن عزیز اسلامی را ازدرگاه خداوند متعالمسالت دارم .

عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان نیز ضمن تبریک روز خبرنگار از این قشر به عنوان نمایندگان افکار عمومی یاد کرد.

متن پیام حشمت اله عسگری  به این شرح است:

هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید گرانقدر محمود صارمی، روز خبرنگار، و بهانه ای برای قدردانی از کسانی است که عصر اطلاعات و ارتباطات به آنان نیاز وافر دارد. کسانی که سلامت فکری و فرهنگی جامعه مدیون تلاشهای شبانه روزی و بی وقفه آنان است. کسانی که با قبول کمبودها و مخاطرات فراوان، برای ساختن کشوری آباد و آزاد و برای ساختن بهترین ها برای ایران و ایرانی می نویسند، مخابره می کنند و می گویند .

من و همکارانم وظیفه خود می دانیم با افزایش تعامل با جامعه خبرنگاری بعنوان نمایندگان ارزشمند افکار عمومی، عدم نگاه ابزاری به خبرنگاران و رسانه ها، عدم تبعیض در نگاه به آنها و مهمتر از همه ارائه صحیح، دقیق و به موقع اطلاعات، فضای مساعدتری را برای فعالیت این عزیزان فراهم نماییم .

امیدوارم در سایه یک تعامل دوجانبه و ارزشمند و با گسترش بیش از پیش همکاری های دو و یا چند جانبه شاهد رشد و تعالی مستمر اقتصاد استان و افزایش رضایتمندی هم استانی های محترم و همچنین بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی عامه مردم شریف استان باشیم .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.