مهدی نوروزی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از ابتدای سال ۹۷ تا انتهای تیر ۹۶ نفر بر اثر سوانح رانندگی جاده‌های استان سمنان جان باخته بودند که این رقم در سال ۹۸ با افزایش چهار درصدی به ۱۰۰ تن افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه هشت تن از ابتدای فروردین تا ۱۴ مرداد ۹۸ بر اثر غرق‌شدگی در سد و رودخانه‌های استان جان‌باختند، بیان کرد: در مدت مشابه سال ۹۷ یک تن بر اثر غرق‌شدگی در سد شهید شاهچراغی دامغان جان باخت که این آمار در سال ۹۸ به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

وی خاطر نشان کرد: شنا در مکان‌های قابل مدیریت مانند استخر با سد و رودخانه متفاوت است و بسیاری از جان‌باختگان به دلیل بی توجهی به مسایل اصولی در سد و مکان های غیرقابل مدیریت غرق می شوند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان با بیان اینکه سه تن در اوایل فصل بهار امسال به دلیل سردی هوا و رعایت نکردن اصول ایمنی براثر گازگرفتگی در سمنان جان باختند، گفت: در مدت مشابه سال ۹۷ فوتی در این بخش در استان گزارش نشد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان تصریح کرد: از ابتدای فروردین تا پایان تیر ۹۷ پنج تن بر اثر حوادث کار جان خود را از دست دادند که این رقم با افزایش ۱۰۰ درصدی در مدت مشابه سال ۹۸ به ۱۰ تن رسید.

از ابتدای فروردین تا تیر ۹۸ تعداد ۲۵ هزار تن برای معاینه‌های پزشکی به مراکز پزشکی قانونی استان سمنان مراجعه کردند.

۷۳۳۹/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.