دو اثر از دو عکاس خبری استان سمنان به یازدهمین نمایشگاه عکس های برتر سال 1397 ایران راه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه سمنان، یازدهمین نمایشگاه عکس های برترسال دوربین.نت با مشارکت بنیاد آفرینش های هنری نیاوران و آژانس عکس تهران در فرهنگسرای نیاوران گشایش یافت که در این بین یک عکس از مسعود محقق عکاس خبری خبرگزاری ایسنا سمنان و یک عکس از عابد میرمعصومی عکاس خبرگزاری ایرنا سمنان توانست به نمایشگاه راه پیدا کند.

در این نمایشگاه، ۳۴۸ فریم عکس منتخب سال ۹۷ از ۳۴۸ عکاس از نقاط مختلف کشور به نمایش درآمده است، که عکسی از آیین گل غلتان نوزادان در شهر امیریه دامغان از مسعود محقق و عکسی از تفریح برفی در شهمیرزاد از عابد میرمعصومی نیز در بین عکس های منتخب سال ایران قرار دارد.

در یازدهمین دوره نمایشگاه عکس های برتر سال، ۹۶۲ عکس برای به دبیر خانه نمایشگاه ارسال شد که در نهایت ۳۴۸ فریم عکس ، توسط ۸ تیم هیات انتخاب شامل عکاسان، خبرنگاران، گرافیست ها و ادیتورهای عکس، برگزیده و انتخاب شد .

نمایشگاه عکس های برتر سال 1397 پس از نمایش در فرهنگسرای نیاوران تهران، در ۸ شهر ایران نیز به نمایش گذاشته می شود، این نمایشگاه تا جمعه ۲۵ مردادماه ۹۸ در فرهنگسرای نیاوران تهران برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.