حسن اسلامی‌راد روز شنبه در نشست کمیته بهره‌برداری از سامانه هوشمند نظارتی استان سمنان در سالن غدیر استانداری‌ افزود: اجرای طرح پایش تصویری در معابر شهری، مصوبه شورای امنیت ملی کشور است و اجرای این طرح در شهرهای سمنان و شاهرود به تصویب رسید.

وی خاطر نشان کرد: اجرای این طرح در شهرهای دامغان و مهدیشهر در کمیته نواقص فنی در حال طرح است و در کمترین زمان ممکن نصب دوربین‌های نظارتی شهر سمنان باید انجام شود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان ادامه داد: در شهر دامغان طرح نصب دوربین بدون توجه به مسایل فنی در سال ۹۵ انجام شد که اکنون با رفع نقص این دوربین‌ها با کیفیت بیشتر و اتصال به فیبرنوری راه‌اندازی شود.

اسلامی‌راد اضافه کرد: برای شهر دامغان نصب ۱۹۴ دوربین در معابر شهری و روستایی به تصویب رسید که تاکنون ۳۳ دوربین نظارتی، ۳۱ دوربین اماکن عمومی و ۶۰ دوربین در مناطق روستایی نصب شده است.

وی اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در شاهرود می بایست ۳۹ دوربین نصب می شد که تاکنون ۲۴ دوربین نظارتی و ۱۵ دوربین ترافیکی در این شهر نصب شد.

با دستور علیرضا آشناگر استاندار سمنان، تا سه ماه آینده اجرای طرح پایش تصویری و نصب دوربین در معابری شهری مورد تصویب کمیته پایش تصویری استان سمنان، باید اجرا و تعیین تکلیف شود.

در چهارماهه گذشته ۹ نفر در سوانح رانندگی درون شهری جان باختند.

۷۳۳۹/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.