غلامرضا کاتب روز چهارشنبه در آیین تقدیر از کارآفرینان برتر گرمسار در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان افزود: در سال ۸۴ تنها ۲۰ درصد از مجموع بیکاران کشور دانش‌آموختگان بودند که این رقم اکنون به بیش از ۴۸ درصد رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه‌های کشور در ارایه رویکردهای آموزشی به مقوله کارآفرینی، مهارت‌آموزی و بازاریابی چندان توجه ندارند که این امر به افزایش آمار بیکاری در کشور دامن می زند.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس برنامه ششم توسعه قرار است دولت سالانه هشت دهم درصد از آمار نرخ بیکاری در کشور را کاهش دهد.

وی در ادامه عنوان کرد که در سال ۹۷ چهار دهم درصد به آمار بیکاران کشور افزوده شد.

کاتب تصریح کرد: تنها رویکرد برای رفع چالش بیکاری توجه به کارآفرینی و مهارت‌آموزی است و با این راهبرد می توان برای توسعه کشور گام برداشت.

رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و کارآفرینان در بلندمدت به توسعه کشور می انجامد و با این راهبرد می توان رونق کسب و کار را برای کشور به ارمغان آورد.

در این آیین که با حضور اصغر نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید برگزار شد، چند تن از کارآفرینان برتر گرمسار تقدیر شدند.

۷۳۳۹/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.