اصغر نورالله زاده روز چهارشنبه در نشست با جمعی از کارآفرینان گرمسار در غرب استان سمنان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان افزود: جوانانی که زیر۳۵ سال سن دارند می توانند با تایید طرح از سوی وزارت ورزش و جوانان از حمایت‌های مالی صندوق کارآفرینی امید برخوردار شوند.

وی ادامه داد: ایده‌پردازی رمز توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در کشور است و جوانان دارای مهارت باید مورد حمایت دستگاه‌های اجرایی باشند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید خاطر نشان کرد: با ارایه تسهیلات در یک‌سال گذشته تحول قابل توجهی در بخش روستایی و عشایری کشور ایجاد شد که این امر به افزایش رفاه شهروندان کمک کرده است.

نورالله زاده تصریح کرد: هماهنگی دولت و مجلس در تصویب قانون و اعطای تسهیلات برای رونق کسب و کار در کشور مطلوب بوده است و ادامه این روند به توسعه کشور کمک شایانی می کند.

وی اضافه کرد: برای توسعه و محرومیت‌زدایی در کشور نمی توان برنامه های کوتاه مدت یک‌ساله تدوین کرد و برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی در مناطق روستایی کشور برنامه پنج تا ۱۰ ساله نیاز است.

نورالله زاده ادامه داد: گرمسار از شهرستان‌های موفق کشور در جذب اعتبارهای کارآفرینی کشور است و براساس آمار، گرمسار ۵۰ درصد بیشتر از تعهد تاکنون اعتبار جذب کرده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: حفظ اشتغال و توجه به بهره‌وری در تولید کالا از راهبردهای اساسی برای افزایش اشتغال در کشور است و کارآفرینان در اجرای طرح‌های اقتصادی به ارزش افزوده توجه کنند.

در این آیین که با حضور غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان برگزار شد، چند تن از کارآفرینان برتر گرمسار تقدیر شدند.

۷۳۳۹/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.