یک اثر نمایشی از استان سمنان به هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای میثاق (ترشیز) راه یافت.

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان ، نمایش "عاشقانه های یک بازمانده از یک جنایت جنگی" از شهرستان مهدیشهر استان سمنان یکی از 9 اثری است که به این جشنواره منطقه‌ای راه یافته است.

"عاشقانه های یک بازمانده از یک جنایت جنگی" نمایش‌نامه‌ای به نویسندگی سیدمجید میرحسینی است و حسین سلطانعلیان آن را کارگردانی کرده است..

دبیر هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای میثاق (ترشیز) در همین ارتباط گفت: نمایش های راه یافته به هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای میثاق (ترشیز) مشخص شدند .

محمد ناصری اظهار داشت : پس از انتشار فراخوان این جشنواره تعداد  ۸۵ متن نمایش از استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، یزد، سمنان، کرمان و سیستان و بلوچستان به دبیرخانه جشنواره رسید که از این تعداد  ۶۴ اثر در فرصت اعلام شده فیلم نمایش خود را برای بازبینی به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند .

وی افزود: بازبینی آثار نمایشی شرکت کننده در این جشنواره از پنجشنبه سوم مرداد آغاز و یکشنبه ششم مرداد به پایان رسید .

دبیرهشتمین جشنواره تئاترمنطقه ای میثاق (ترشیز) با قدردانی از استقبال بسیار خوب هنرمندان تئاتر استانهای خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، یزد، سمنان، کرمان و سیستان و بلوچستان گفت: مرحله نهایی هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای میثاق (ترشیز)  اواخر مرداد ۹۸ و همزمان با دهه ولایت (اعیاد قربان تا غدیر) در شهرستانهای منطقه ترشیز (کاشمر، خلیل آباد و بردسکن) برگزار خواهد شد .

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.