علیرضا آشناگر روز یکشنبه در دیدار با سفیر اتریش در جمهوری اسلامی ایران در دفتر استاندار سمنان افزود: خروج یک طرفه آمریکا از توافقنامه بین‌المللی برجام برای جامعه جهانی بسیار تلخ است.

وی خاطر نشان کرد: اعمال فشارهای اقتصادی علیه ایران جواب نمی‌دهد و به یقین ملت ما به سلامت از این رویکردهای خصمانه آمریکا عبور می‌کند.

استاندار سمنان ادامه داد: اتحادیه اروپا به رسالت خود مبنی بر تکریم توافق‌های بین المللی پای بند باشد و با آمریکا در اعمال تحریم‌ها علیه ایران همراهی نکند.

آشناگر اضافه کرد: اتریش یکی از کشورهای متمدن اروپا است و پیوند این کشور با ایران بسیار عمیق و گسترده است.

وی تصریح کرد: مزیت‌ها و ظرفیت‌های استان سمنان بسیار قابل توجه بوده و سرمایه‌گذاران اتریشی می توانند در بخش صنعت، کشاورزی، معدن، گردشگری و دیگر بخش‌های اقتصادی در سمنان سرمایه گذاری کنند.

استاندار سمنان افزود: برخورداری سمنان از امکانات ریلی و هوایی مزیت مهم برای توسعه اقتصادی است و با فعالیت ۲ هزار واحد تولیدی، سمنان یکی از استان‌های صنعتی ایران به شمار می آید.

اشتفان شولتز سفیر اتریش در تهران به همراه کریستف گراب مایر رایزن اقتصادی سفارت اتریش در ایران به منظور بررسی و شناخت ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری سمنان، در قالب سفر یک‌روزه به این استان سفره کردند.

۷۳۳۹/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.