معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان از مرگ یک نفر در تصادف موتورسیکلت و یک خودروی پژو پارس در یک محور روستایی در شرق این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان، علی آقا یحیایی با اعلام این خبر اظهار کرد: این تصادف منجر به فوت در ورودی روستای سوداغلن بخش کالپوش در شهرستان میامی رخ داد.

وی با بیان اینکه تصادف موتورسیکلت با یک پژوی پرشیا منجر به فوت یک‌نفر شد افزود: همچنین یک نفر نیز در این تصادف مجروح شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: در ساعت 19:30 دقیقه غروب روز گذشته در ورودی روستای سوداغلن یک تصادف بین موتور سیکلت و پژو پارس اتفاق افتاد که در اثر آن یک نفر مصدوم و یک نفر نیز جان خود را از دست داد .

وی که خود در صحنه تصادف حاضر بود ادامه داد: یک تیم از نجاتگران هلال‌احمر که در راه بازگشت از روستای حسین آباد کالپوش بودند و یک تیم دیگر از پایگاه امداد و نجات نردین سر صحنه حادثه حاضر شدند با این همه متاسفانه تلاش 45 دقیقه‌ای نجاتگران هلال‌احمر و عوامل اورژانس در احیای قلبی ریوی و تلاش برای برگشت فرد فوتی حادثه نتیجه ای نداشت .

یحیایی همچنین اضافه کرد : مصدوم این سانحه نیز پس از اقدامات اولیه درمانی توسط عوامل اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافت

.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.