رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار از برگزاری نخستین جشنواره شعر آیینی استان سمنان به میزبانی این شهرستان خبر داد و   گفت: این جشنواره با موضوعات و محورهای مختلف برگزار می شود .

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، نعمت الله قنبری نیکدل بااعلام این خبر افزود: این جشنواره در دو بخش کلی و ویژه و با موضوعات توحید، قرآن، سیره ائمه اطهار و معصومین (ع)، مناقب و مراثی حضرات معصومین (ع)، نماز و نیایش، فرهنگ ایثار و شهادت شامل مقاومت و پایداری، رهایی و بیداری، شهدای صدر اسلام، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برگزار می شود .

وی گفت: در بخش ویژه نیز موضوعاتی شامل انتظار و مهدویت و موضوعات مرتبط همچنین انتظار فرج و تاثیر آن در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ولایت و محبت امام زمان (عج)، نشانه های منتظران حقیقی، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در عصر انتظار، راز و نیاز با امام زمان (عج) اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در عصر انتظار در اولین جشنواره شعر آیینی استان سمنان پیش بینی شده است .

قنبری نیکدل، زمان برگزاری این جشنواره را هشتم مهر ماه امسال بیان کرد و اظهارداشت: چهاردهم شهریور آخرین مهلت ارسال آثار توسط شاعران استان باه این جشنواره است .

وی با بیان اینکه هر شاعر می تواند سه اثر به این جشنواره ارائه دهد گفت: شاعران می توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیکی به آدرس daiir@yahoo.com ، شماره تلفن ٠٩١٩٤٣٠٢٣٢٠ و ارسال اثر به آدرس پستی دبیرخانه ارسال کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار با بیان اینکه این جشنواره با همکاری این اداره، انجمن اهل قلم و موسسه فرهنگی هنری خط سپید کاغذ گرمسار برگزار می شود گفت: این جشنواره در مجموع شش نفر برتر در بخش‌های کلی، ویژه و شایسته تقدیر دارد که افراد اول تا سوم بخش های ویژه و کلی به ترتیب هشت، شش و چهار میلیون ریال و سه نفر برتر شایسته تقدیر نیز هر نفر سه میلیون ریال جائزه دریافت خواهند کرد .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.