سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان سمنان معتقد است که شورای نگهبان، نهادی بی‌طرف بوده و در همه این‌سال‌ها بر مبنای قانون عمل کرده و خواهد کرد.

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان، حجت الاسلام حسنعلی عربی، در دیدار با رئیس ستاد انتخابات استان سمنان از شورای نگهبان به عنوان یکی از نهادهای بی‌بدیل در نظام جمهوری اسلامی نام برد و گفت: مسئولیت‌های منحصر به فردی بر عهده این ارگان گذارده شده که این مسوولیت‌ها با تاکید امام راحل(ره) در متن قانون اساسی نیز گنجانده شده تا از جمهوریت و اسلامیت نظام حفظ و حراست شود.

وی با دفاع از عملکرد دستگاه متبوع خود تصریح کرد: شورای نگهبان با لطف الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری، کوشیده از ورود افراد نالایق به مراکز اصلی نظام جلوگیری کرده و وظیفه خود را به بهترین نحو ممکن به انجام برساند و بر همین اساس است که تهاجمات زیادی چه در داخل و چه خارج کشور به این نهاد صورت می‌گیرد.

عربی با بیان اینکه این نهاد، نهادی بی طرف بوده و مطابق قانون عمل می‌کند ادامه داد: با حضور مردم در صحنه‌های مختلف و هدایت‌های مقام معظم رهبری روز به روز اقتدار نظام افزایش پیدا می‌کند و امروز ایران اسلامی در جهان به عنوان نظامی قدرتمند در تمامی ابعاد شناخته شده است.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان با بیان وجود برخی مشکلات در این مسیر رو به جلو طبیعی است گفت: هرچه اقتدار نظام بیشتر باشد، فشارهای دشمنان و دشمنی‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد. البته این موارد نیز با رهبری های مقام معظم رهبری و حضور پررنگ و همیشه در صحنه مردم و به واسطه اقتدار نظام برطرف خواهد شد.

وی با اذعان به اینکه عوامل اجرایی انتخابات استان، اشرافیت کامل بر قوانین و آئین نامه‌ها داشته باشند ادامه داد: این اشرافیت به برگزاری هرچه بهتر انتخابات کمک می‌کند.

عربی با بیان اینکه مردم ما مردمی بصیر هستند و تا به حال نظام و مسئولین را تنها نگذاشته اند افزود: این مردم در برهه‌های حساس همواره پای کار بودند و در آینده نیز همینگونه خواهد بود.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان ادامه داد: ما باید تلاش کنیم تا به وظایف خود به خوبی عمل کرده و رعایت اصل بی طرفی را مَد نظر قرار دهیم چرا که رعایت بی‌طرفی حضور و مشارکت مردم را افزایش خواهد داد.

وی با بیان اینکه قضاوت جهانی از ما در روز رای گیری و در پای صندوق‌های رای صورت می‌گیرد به دلبستگی مردم به نظام اشاره کرد و گفت: مردم امسال نیز به طور قطع با حضور حداکثری پای صندوق های رای حاضر و اقتدار نظام را بیش از پیش تقویت خواهند کرد.

این مدیر مسوول بر لزوم انجام پیش‌بینی‌های لازم برای برپایی انتخاباتی سالم تاکید و اظهار کرد:افزایش تعامل بین هئیت نظارت و اجرایی به تحقق این مهم کمک شایانی خواهد کرد.

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.