مدیرتوزیع برق شهرستان گرمسار گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به منظور توسعه زیرساخت‌های برق‌رسانی در گرمسار ۱۸ میلیارد و ۳۶۷ میلیون ریال اعتبار در تاسیسات صنعت توزیع برق این شهرستان سرمایه گذاری شده است .

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان، ذبیح اله احمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به این که طرح احداث شش ایستگاه هوائی توزیع برق برای تامین برق متقاضیان و مشترکان به اجرا در آمده اظهار کرد: با نصب این تعداد پست هوائی، ۲۲۵ کیلوولت آمپر به ظرفیت ایستگاه های توزیع برق این شهرستان اضافه شده است .

وی با بیان این که در راستای پروژه کاهش تلفات انرژی الکتریکی، دو هزار و ۸۰۰ متر کابل خودنگهداردر شبکه برقرسانی این شهرستان احداث شده افزود: بهینه‌سازی پنج هزار و ۹۰۰ متر شبکه‌های توزیع برق شهرستان ، از جمله اقداماتی است که باتلاش اکیپ‌های عملیاتی این مدیریت اجرایی شده است .

وی برقراری یک هزار و ۵۰۰ متر شبکه روشنائی معابر را از دیگر فعالیت های صورت گرفته امسال در توزیع برق گرمسار برشمرد و ادامه داد: امسال ۱۹۰ دستگاه سرچراغ جدید روشنائی در سطح معابر این شهرستان نصب شده است .

مدیرتوزیع برق شهرستان گرمسارخاطرنشان کرد: نصب ۱۱ دستگاه کنتور هوشمند طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی (فهام) در سه ماهه نخست امسال، از دیگر فعالیت هایی است که به اجرا در آمده است . 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.