معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از راه اندازی پارک اقتصاد دیجیتال در استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، منطقه سمنان، حشمت الله عسگری گفت: راه اندازی این پارک یکی از وعده هایی که بود توسط وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به استان سمنان مطرح شد .

وی ادامه داد: طی توافقی که با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد، جانمایی صورت گرفت و فضایی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع برای این امر اختصاص یافت .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان اضافه کرد: این مهم برای توسعه و حمایت از بازار ict و کسب و کار های مرتبط با این موضوع انشالله انجام خواهد شد .

عسگری اظهار داشت: تفاهمنامه های مورد نیاز طی هفته های آتی با حضور وزیر محترم و استاندار سمنان امضا خواهد شد و مراحل اجرایی آن نیز تا ایام دهه فجر امسال انجام می شود .

وی افزود: هدف این است تا شرکت های فعال در حوزه ict بتوانند با استفاده از این فرصت، سهم بیشتری را از بازار این حوزه در کشور به خود اختصاص دهند، اجرای یک فعالیت منسجم و وسیع توسط پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان در سطح استان، با این مهم محقق خواهد شد .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: با راه اندازی این‌ مجموعه، می توان خلاء جدی که امروز بین پارک های علم و فناوری با عرصه بازار و تجارت حوزه ict وجود دارد را از بین برد، انشالله با همکاری دانشگاه ها، پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان و حمایت این واحد از آنها، استان سمنان در آینده سهم بیشتری را از بازار حوزه ict به خود اختصاص دهد‌ .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.