نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه گفت: همه ما نسبت به ضرورت طرح آمایش سرزمین آگاه هستیم، اما متأسفانه این طرح هنوز اجرایی نشده است و با توجه به نیاز ضروری کشور، هیچ توجهی به آن نمی شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه سمنان، احمد همتی در همایش روز دهیاری ها که با حضور معاون امور دهیاری سازمان شهرداری و دهیاری های کشور، استاندار سمنان، معاونین استاندار و جمعی از دهیاران استان در مجتمع کلاهدوز شهمیرزاد برگزار شد گفت : اجرای طرح آمایش سرزمین به توسعه شهرها و روستاهای ما بسیار کمک می کند.

وی ادامه داد: روستاها پایه و اساس توسعه کشور هستند و با توجه به شرایط اقتصادی که امروز در آن قرار داریم، روستاها نقش مهم تری را ایفا می کنند .

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه افزود: دهیاران به عنوان محورهای توسعه روستایی، به طور یقین می توانند نقش بی بدیلی را در امر توسعه و ارتقاء اقتصاد کشور در این شرایط خاص، ایفا کنند .

همتی عنوان کرد: اعطای تسهیلات مطلوب و ارزان قیمت با محوریت مدیریت دهیاران می‌تواند زمینه توسعه های عمرانی، خدماتی، اقتصادی و گردشگری روستاها را ارتقا ببخشد .

این نماینده مجلس تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی نیز حداکثر توان و تلاش خود را برای‌ حمایت و تقویت روستاها به کار گرفته است که تصویب ارزش افزوده برای روستاها در مجلس دهم یکی از این اقدامات بود .

همتی خاطرنشان کرد: مدیریت واحد روستایی در مقوله توسعه روستاها امروز یکی از ضروریات بسیار جدی است که باید مورد توجه قرار بگیرد .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.