مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از آزادی سه زندانی جرائم غیر عمد از محل مشارکت مردم استان سمنان در پرداخت زکات در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد .

به گزارش ایسنا-منطقه سمناند،محسن مسعودیان راد، با اعلام این خبر اظهار کرد: زکات جمع‌آوری‌شده در سرفصل‌های کمک به فقرا و پروژه‌های عام‌المنفعه هزینه می‌شود .

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه مردم استان سمنان از ابتدای سال تاکنون پنج میلیارد و ۴۰۶ میلیون تومان زکات در قالب مستحبی و واجب پرداخت کردند تصریح کرد: ۱۳ هزار و ۶۶۴ خدمات حمایتی به مددجویان و نیازمندان استان سمنان از محل زکات جمع‌آوری‌شده، ارائه‌شده است .

وی با اشاره به اینکه از محل جمع‌آوری زکات ۸۰ سری انواع جهیزیه به نوعروسان و دختران نیازمند در شرف ازدواج پرداخت‌شده است تصریح کرد: ۱۲۰۵ خدمات درمانی به نیازمندان استان سمنان ارائه شد .

مسعودیان راد به آزادی سه زندانی غیر عمد از محل مشارکت مردم استان سمنان از محل پرداخت زکات خبر داد و گفت: ۲۰ واحد مسکونی برای نیازمندان ساخته و ۳۵ واحد دیگر نیز مرمت و مقاوم‌سازی شده است .

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان تهیه  ۱۲ هزار و ۳۱۶ سبد کالا برای نیازمندان از دیگر بسته‌های حمایتی از  محل زکات دانست و خاطرنشان کرد: مشارکت مردم استان سمنان در پرداخت زکات نسبت به سه‌ماهه سال گذشته با رشد ۳۵ درصدی همراه شده است .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.