به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی درمسجد جامع این شهر باگرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: سوم خرداد روزایستادگی وپیروزی ملت ایران در مقابله با دشمنان بود.
وی گفت: رزمندگان اسلام باتبعیت از ولایت فقیه توانستند با کمترین تجهیزات نظامی موفقیت بزرگی را کسب کرده و در تاریخ جاودانه شدند.
خطیب جمعه میامی رمز پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی را ایمان به خدا و اطاعت از ولایت فقیه عنوان کرد و تصریح کرد :گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی ضرورت دارد و بایدادامه دهنده راهشان باشیم.
امام جمعه میامی با بیان این که امروز ایران اسلامی الگوی مردم مستضعف دنیا شده ، افزود : ظلم وستم دشمنان تمامی ندارد و آنچه نیازجامعه امروزی است وحدت و همدلی بین مسلمان درسایه مقاومت است .
وی بااشاره به فضیلت شب های قدر گفت: شب قدر شب نزول برکات و فرصت مناسبی برای بخشش و استغفار می باشد.
امام جمعه میامی به مشکلات معیشتی مردم اشاره کرد و افزود: مسئولان نشست ها را به سمت عملیاتی کردن سوق دهند و به شعار بسنده نشود .
صفایی پور بااشاره به نبودبرخی امکانات اولیه درشهرستان میامی تصریح کرد: تخصیص اعتبارات عمرانی،فرهنگی ، راه اندازی صنایع تبدیلی و رفع موانع تولید ازجمله اولویت های مسئولان باشد.
امام جمعه میامی به روز جهانی قدس هم اشاره کرد و گفت : روز قدس به محور انسجام ملی برای دفاع از مظلومان فلسطین تبدیل شده است.
7357/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.