به گزارش ایرنا، کتاب «9 قدم امروز برای فردا» با محتوای آموزش و تمرین مهارت های زندگی ویژه دانش آموزان ابتدایی و والدین آنان در 50 صفحه گرد آوری شده است و مطالعه این کتاب به تمام دانش آموزان مقطع ابتدایی و والدین آنان برای شناخت و ایجاد ارتباط بیشتر با فرزندان پیشنهاد می شود.
نویسنده کتاب روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مطالعه این کتاب برای دانش آموزان با هدف مهار رفتارهای خشن و غلط در آینده و مطالعه والدین به منظور همراه شدن با فرزندان در زمینه مهارت آموزی و ارائه تجربیات مورد تاکید است.
هاشمی اضافه کرد: برقراری ارتباط صحیح با دیگران، همکاری، مقابله با ترس، راهکارهای پوشش مناسب، قدرت نه گفتن، کنترل خشم و مقابله با اضطراب و استرس، از سرفصل های مهم این کتاب است.
نویسنده کتاب «9 قدم امروز برای فردا» این کتاب را اولین اثر خود دانست و گفت: علاقه شخصی ام به نگارش مقاله های علمی و آموزشی، سبب نگارش این کتاب شد که امیدوارم در آینده کتاب های مفید دیگری را نیز به رشته تحریر درآورم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان نیز درباره این کتاب افزود: کتاب «9 قدم امروز برای فردا» توسط انتشارات ارشدان تهران به شمارگان یک هزار نسخه راهی بازار نشر شد.
حسن کاتبی افزود: انتشار این گونه کتاب ها، علاوه بر افزایش دانش و مهارت برای دانش آموزان، می تواند آنان را برای ورود به اجتماع مهیا کند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان گفت: با توجه به تاکید آموزش و پرورش به بحث مهارت آموزی، این کتاب با 9 سرفصل برای امید به آینده دانش آموزان به نگارش درآمده است.
به گزارش ایرنا، هاشمی نویسنده دامغانی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته زمین شناسی و از معلمان ابتدایی در یکی از مدارس غیرانتفاعی دامغان است.
شهرستان دامغان دارای پنج هزار و 200 عضو در 9 کتابخانه عمومی است و 210 هزار جلد کتاب در کتابخانه های این شهر وجود دارد.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.