به گزارش ایرنا، سرهنگ حمید دامغانی روز چهارشنبه در همایش مقاومت و رسانه در سالن جلسات شهید بسطامی حسینیه گمنام سپاه قائم(عج) افزود: رکن اساسی برای خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی مقاومت است و باید با ایستادگی در برابر زورگویی های آمریکا عزت و سربلندی ایران اسلامی را به جهانیان گوشزدکرد.
وی خاطر نشان کرد: آمریکا با اعلام آمادگی برای مذاکره با ایران درصدد ایجاد جو روانی گسترده و تضعیف کشورمان است.
فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان ادامه داد: اکنون آمریکا در ابعاد مختلف درصدد ایجاد فشار اقتصادی علیه ملت ایران است اما با توامندسازی داخلی این توطئه ها به سرانجامی نمی رسد.
دامغانی اضافه کرد: در سال های گذشته به مساله درون سازی اقتصاد توجه زیادی نشد که این امر باعث تاثیرپذیری کشور از فشارهای اقتصادی خارجی است.
وی تصریح کرد: رسانه های بیگانه درصدد غیرواقعی نشان دادن جامعه ایران هستند که باید رسانه های توانمند داخلی در این شرایط به میدان آمده و راهبردهای کینه توزانه غربی ها را خنثی کنند.
دامغانی با اشاره به نزدیکی سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر تصریح کرد: کلید واژه مهم پیروزی رزمندگان در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر مقاومت بود که با خواست خداوند رزمندگان در نبرد حق علیه باطل پیروز شدند.
فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان گفت: فتح خرمشهر بر مبنای اعتقاد به خدا انجام شد و ولایتمداری رکن اصلی در سربلندی این نظام مقدس است.
به گزارش ایرنا، در این آیین جمعی از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و خبرنگاران استان سمنان حضور داشتند.
خرمشهر که پس از 35 روز مقاومت، چهارم آبان 1359 اشغال شده بود پس از 575 روز در ساعت 11 صبح روز سوم خرداد 1361 آزاد شد.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.