به گزارش ایرنا، بهروز اسودی روز دوشنبه در نشست گارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در فرمانداری سرخه افزود: تاکنون بیش از هفت هزار و 800 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به 632 واحد صنعتی استان پرداخت شده است.
وی خاطر نشان کرد: یک هزار و 868 واحد صنعتی سمنان برای دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند و تاکنون بیش از هفت هزار و 800 میلیارد ریال تسهیلات به 632 واحد تولیدی استان پرداخت شد.
وی با بیان اینکه تاکنون 71 درصد از میزان تعهد پرداخت تسهیلات رونق تولید به بنگاه های اقتصادی سمنان پرداخت شد، ادامه داد: سهم کشاورزی سمنان از این تسهیلات 510 واحد به ارزش یک هزار و 100 میلیارد ریال است.
اسودی اضافه کرد: در نشست های کمیته بررسی تسهیلات و تامین مالی بنگاه های تولیدی استان پرونده یک هزار و 131 واحد تولیدی متقاضی تسهیلات بررسی و به بانک های عامل معرفی شده که تاکنون پرونده 234 واحد تولیدی متقاضی جهت پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از 9 هزار میلیارد ریال در حال بررسی و عقد قرارداد است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: با تصمیم اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با معرفی 55 واحد تولیدی دیگر استان به بانک های عامل به منظور دریافت تسهیلات 510 میلیارد ریالی و اشتغالزایی برای 72 نفر موافقت شد.
به گزارش ایرنا، در این نشست با حضور علیرضا آشناگر استاندار سمنان و حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی سرخه بررسی شد.
سهم اشتغال سمنان در بخش صنعت و معدن بیش از 38 درصد، در کشاورزی بیش از 14 درصد و تولید ناخالص این استان با رقمی حدود 18.2 درصد مربوط به بخش کشاورزی و حدود 22 درصد مربوط به بخش صنعت و معدن است.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.