مرتضی دهرویه شامگاه پنجشنبه پس از پایان دیدار تیم های موج سواران ساحلی نوشهر و شهرداری سمنان در لیگ برتر فوتبال ساحلی در گفت و گو با ایرنا افزود: بازیکنان دو تیم دیدار خوب و جذابی به نمایش گذاشتند ولی بازیکنان تیم شهرداری نتوانستند به خوبی از موقعیت های به دست آمده استفاده کنند.
وی با اشاره به دو گل ایستگاهی تیم موج سواران ساحلی نوشهر بیان کرد: زمانی که تیم حریف 2 گل را به ثمر رساند، بازیکنان تیم شهرداری سمنان تمرکز خود را از دست دادند.
سرمربی تیم شهرداری سمنان ادامه داد: دروازه بان تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان با وجود مصدومیت در این دیدار حضور داشت و دیگر بازیکنان نیز تمام تلاش را برای ارائه بازی مطلوب و جذاب داشتند.
دهرویه تاکید کرد: لیگ برتر فوتبال ساحلی امسال به گونه ایست که تیمی در دیدار برنده می شود که از تک تک موقعیت های بدست آمده استفاده کند.
وی با اشاره به تمرینات هفتگی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بیان کرد: برنامه ریزی مدون و تمرینات منسجم با هدف کسب موفقیت های بیشتر در رقابت های لیگ برتر امسال در نظر گرفته شده است.
دهرویه اظهار داشت: حمایت مسئولان استان اعم از ورزشی و غیر ورزشی از تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان ضروری است.
وی خاطرنشان کرد: توجه به بازیکنان جوان و مستعد بومی باعث رشد و شکوفایی استعدادهای فوتبال ساحلی این استان و دستیابی این بازیکنان به جایگاه واقعی در تیم ملی می شود.
دیدار تیم های شهرداری سمنان و موج سواران‌ ساحلی نوشهر از چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی با پیروزی تیم نوشهری همراه بود.
7408/9891
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.