احسان عباسپور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ظرفیت تولید شکر در ماه های گذشته در استان سمنان افزایش یافت و اکنون روزانه بیش از 500 تُن شکر در کارخانه قند شاهرود تولید می شود.
وی خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان شکر به ازای یک کیلوگرم 34 هزار و 500 ریال به شهروندان عرضه می شود و در تمامی فروشگاه ها و اصناف استان این مواد غذایی پرمصرف به فراوانی یافت می شود.
وی با بیان اینکه تعاونی های استان برای تسریع در روند توزیع شکر به کمک اصناف آمده اند، گفت: 9 واحد تعاونی، 24 فروشگاه صنفی منتخب و هفت فروشگاه زنجیره ای طرح توزیع شکر در سمنان را برعهده دارند.
مدیر تعاون روستایی استان سمنان ادامه داد: در ماه مبارک رمضان امسال توزیع بیش از 200 تُن شکر برنامه ریزی شده که مراحل اجرای این طرح برای اساس برنامه ریزی تا پایان این ماه پرفضیلت ادامه می یابد.
عباسپور تصریح کرد: شهروندان به تبلیغات گسترده سودجویان و دلالان در کمبود کالاهای اساسی به خصوص شکر توجه نکنند و براساس گزارش های میدانی و همکاری تعاونی های استان هیچ گونه کمبودی در این بخش وجود ندارد.
وی اضافه کرد: دلالان با تبلیغات رسانه ای و متشنج کردن شرایط مساعد بازار عرضه و تقاضا درصدد گران فروشی هستند که مردم نباید در دام این افراد سودجو بیفتند.
مدیر تعاون روستایی استان سمنان گفت: مردم با توجه به فراوانی کالا از احتکار خانگی بعضی از اقلام غذایی خودداری کنند و قیمت و میزان موجودی کالا در بازار را پایگاه های رسمی خبری دنبال کنند.
به گزارش ایرنا، 108 تعاونی و اتحادیه در چهار گروه تولیدی، روستایی، زنان و کشاورزی در استان سمنان فعال است.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.