سرهنگ علی کریمی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: چند روز گذشته 2 موتور سوار با صورت های بسته در ابتدای یکی از کوچه های خیابان فیض شاهرود اقدام به تیراندازی هوایی با اسلحه شکاری نموده و از محل متواری شدند.
کریمی با بیان این که هیچ گونه سرنخ و مشخصاتی ازعاملین این تیراندازی در دست نبود ، ادامه داد : پس ازچند روز کار اطلاعاتی ردپای فردی سابقه دار با انگیزه اختلافات قبلی از یک پرونده نزاع منجر به قتل در این ماجرا گرفته شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود تصریح کرد: درنهایت ماموران پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان شاهرود موفق به شناسایی عامل تیراندازی شدند.
وی با بیان این که متهمان متواری بودند ، افزود: اقدامات لازم در خصوص شناسایی محل های اختفای آنان انجام شد و بامداد روز دوشنبه متهمان به همراه یکی از افراد سابقه دار در مخفیگاهشان شناسایی شدند اما با ورود ماموران پلیس از محل متواری شدند.
سرهنگ کریمی ادامه داد: با شلیک چند تیرتوسط ماموران سرانجام هر سه متهم دستگیر و از مخفیگاه آنان دو قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود برخورد با هنجار شکنان و برهمزنان نظم و امنیت را سرلوحه کاری پلیس خواند و افزود: به هیچ فرد یا گروهی اجازه داده نمی شود امنیت شهروندان را به مخاطره اندازند و اگرافرادی هستند که سودای اینگونه اقدامات را در سر دارند بدانند که پاسخ بسیار سختی در انتظار آنان است.
به گزارش ایرنا، تیراندازی توسط عاملان در روز شنبه هفته گذشته در خیابان فیض شاهرود صورت گرفت و ماموران پلیس تحقیقات وسیعی را برای شناسایی عاملان آغاز کردند.
1023/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.