آیت الله سید محمد شاهچراغی عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیان بی واسطه مشکلات به مسئولان می تواند مردم را به آینده و رفع دغدغه هایشان امیدوار کند.
وی خاطر نشان کرد: گرفتاری های مردم به دلیل فشارهای خارجی افزایش یافته و مسئولان باید در این شرایط سخت برای آحاد جامعه گوش شنوا باشند.
امام جمعه سمنان ادامه داد: در ماه های گذشته اقدام مثبتی با اجرا کردن میز خدمت در محل نماز جمعه در شهرهای استان سمنان انجام شد و مردم با کمترین دغدغه با مدیران دستگاه های اجرایی هم کلام شدند.
آیت الله شاهچراغی با اشاره به اینکه بیان دیدگاه و نظرهای مردم به صورت مستقیم با مدیران دستگاه های اجرایی در نحوه خدمات رسانی بسیار تاثیرگذار است، تصریح کرد: یکی از مزایای مهم گفت و گوی چهره به چهره مردم با مسئولان شفاف سازی است که دستگاه های اجرایی به نقاط ضعف خود در روند فعالیت هایشان پی می برند.
امام جمعه سمنان افزود: تمام جهت گیری مسئولان در سال رونق تولید رفع حداکثری مشکلات مردم باشد و با اجرای طرح میز خدمت آحاد جامعه به رفع مشکلاتشان دلگرم می شوند.
امام جمعه سمنان گفت: تمامی مسئولان چند ساعت در هفته برای ملاقات عمومی زمان بگذارند و به صورت مستقیم با مردم برای شنیدن مشکلاتشان صحبت کنند.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.