عباس رستمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فعالیت اداره کل استاندارد استان سمنان در گمرک برای ارزیابی و بررسی کیفیت مواد اولیه و کالاهای نهایی مستمر است و این روند برای سال 98 ادامه می یابد.
وی خاطر نشان کرد: 140 نوع کالا وارداتی 80 واحد تولیدی و صنعتی استان سمنان در سال گذشته در زمان تحویل در گمرک استان ارزیابی و کنترل کیفیت شد.
مدیرکل استاندارد استان سمنان ادامه داد: در صورت بروز هر گونه ایراد کیفی استاندارد از ادامه حمل ،توزیع و یا تولید کالا تا زمان نمونه گیری دقیق جلوگیری می شود.
رستمی تصریح کرد: کاهش تشریفات گمرکی و کاغذبازی های اداری در راستای حمایت از صنعتگران و تولید کنندگان در دستور کار اداره کل استاندارد استان قرار دارد و واحدهای صنعتی با هم افزایی 2 جانبه و تسریع در ارزیابی کیفیت کالا در کمترین زمان ممکن به توزیع و یا تولید کالا مشغول می شوند.
وی اضافه کرد: همچنین در بعضی از واحدهای صنعتی بزرگ استان کارکنان استاندارد سمنان به صورت شبانه روزی برای ارزیابی روند تولید کالا در کارخانه ها حضور دارند.
رستمی ادامه داد: توجه به کیفیت کالا و نظارت دقیق در نحوه تولید در نهایت به رغبت مصرف کنندگان می انجامد و با رویکردهای اصولی می توان بازار فروش گسترده ای برای واحدهای صنعتی استان ایجاد کرد.
مدیرکل استاندارد استان سمنان گفت: ارزیابی از روند تولید کالا در استان سمنان در سال گذشته چهار مرتبه در سال بود که این روند به منظور ارزیابی کیفیت کالاهای تولید ادامه می یابد.
به گزارش ایرنا، هموطنان می توانند برای اطمینان از استانداردبودن کالاهای تولیدی، بارکد زیر علامت استاندارد روی کالا را به شماره 10001517 پیامک کنند و تمام اطلاعات در رابطه با کالا در جواب پیامک اطلاع رسانی می شود.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.