به گزارش ایرنا، سردار روح الامین قاسمی روز سه شنبه به خبرنگاران در سمنان ابراز کرد: ماموران پلیس آگاهی سمنان پس از شک به یک دستگاه تریلی در محور تهران به مشهد آن را متوقف کردند.
وی به گفته های ضد و نقیض راننده تریلی و تقویت شک ماموران پلیس اشاره و بیان کرد: محموله ای با 729 طاقه پارچه خارجی قاچاق در بازدید ماموران این خودرو کشف شد.
قاسمی با بیان اینکه طرح های مقابله ای پلیس با قاچاق انواع کالا در سال رونق تولید با جدیت در حال پیگیری است، ادامه داد: خودروی توقیفی حامل کالاهای متنوعی بود که از تهران به مقصد مشهد مقدس بارگیری شده بود.
فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: کارشناسان امر، ارزش ریالی این محموله را بالغ بر 10 میلیارد ریال برآورد کردند و متهم برای تکمیل پرونده و بررسی های بیشتر به مرجع قضائی معرفی شد.
به گزارش ایرنا، با نامگذاری سال 98 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام «رونق تولید» ماموریت حساس و مهم برخورد با قاچاق کالا و ارز به طور ویژه در دستور کار امسال پلیس قرار گرفته است و برنامه های حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای ارتقاء و بهبود فعالیت های این حوزه در قالب قرارگاه جهادی تجمیع می شود.
مردم در صورت مشاهده هر اقدام مجرمانه در این حوزه می توانند مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.