فاطمه منصوری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ترویج مهارت آموزی در استان سمنان در سال های گذشته با جدیت بسیار خوبی انجام شد اما اجرای دقیق تر این طرح نیازمند درک مشترک است.
وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح برون سپاری رویکرد مهم و اساسی برای ترویج مهارت آموزی و تخصصی تر شدن آموزش ها در این بخش است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: تحقق شعار سال در استان سمنان نیازمند فعالیت های تمامی بخش های مرتبط با فرآیند اشتغال است و این اداره کل با برنامه ریزی اصولی در این مسیر در سال 98 گام بردارد.
منصوری اضافه کرد: کیفیت بخشی به دوره های آموزشی می تواند به رونق تولید در کشور کمک کند و در سال گذشته بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر ساعت آموزش فنی و حرفه ای به کارآموزان استان سمنان ارائه شد.
منصوری تصریح کرد: خانواده ها نقش غیر قابل انکاری در افزایش رغبت فرزندان به گذراندن طرح های مهارتی دارند و والدین با توجه به شرایط اقتصادی جامعه کودکان خود را به فراگیری مهارت های مختلف توصیه کنند.
وی تصریح کرد: با هکاری آموزشگاه های دولتی و آزاد و استفاده از استادان با تجربه برای مهارت آموزی نوجوانان و جوانان استان تلاش می شود و با برنامه ریزی اصولی می توان برای رفع مشکلات بیکاری قشر جوان جامعه گام برداشت.
مدیرکل فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: تجهیز آموزشگاه های فنی و حرفه ای با همکاری بخش خصوصی می تواند به کیفیت آموزش ها در این اداره کل کمک کند.
به گزارش ایرنا، در استان سمنان بالغ بر 600 حرفه در 18 مرکز ثابت و شعبه های آموزش فنی و حرفه ای در حال آموزش است.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.