به گزارش ایرنا، محمد علی امیری روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان دامغان رعایت سعه صدر در نیروهای دستگاه قضا را از اصلی ترین موارد قابل اهمیت دانست و افزود: بسیاری از پرونده ها با رعایت اخلاق، ریش سفیدی، سعه صدر عوامل، بین افراد حل و فصل می شود که این موارد می تواند نقش بسیار زیادی در کاهش ورودی پرونده به دستگاه های قضایی ایفا کند.
رئیس شورای حل اختلاف استان سمنان تصریح کرد: ایجاد اشتغال، اقدام های پیشگیرانه، کنترل خشم، تسلط نیروهای نظامی و انتظامی بر امنیت و کنترل فضای مجازی، از عوامل مهم کاهش جرم است.
امیری یادآور شد: تلاش دستگاه قضایی استان سمنان در سال 98 با توجه به قرار گیری در گام دوم انقلاب، کاهش وقوع جرم و ورودی پرونده به شعبه های شورای حل اختلاف و دادگستری است.

** ششمین دفتر خدمات قضایی استان سمنان در دامغان راه اندازی می شود
فرماندار دامغان نیز در این آیین گفت: ششمین دفتر خدمات قضایی استان سمنان به عنوان پیشخوان قضا به زودی در دامغان راه اندازی می شود که این اقدام گامی مثبت برای ارائه خدمات مطلوب در این شهرستان خواهد بود.
علی اصغر مجد افزود: عدالت محوری، قانون مداری، تواضع، قانون محوری و تلاش دستگاه قضا در دامغان سبب کاهش جرم شده که این تلاش ها ستودنی است.
وی ادامه داد: دادگستری به عنوان قوه مستقل از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است که مسئولیت سنگین برقراری نظم، امنیت و آرامش اجتماعی را بر عهده دارد.
مجد تصریح کرد: دستگاه قضایی در شهرستان با اقدام های دلسوزانه، اعتماد عمومی را جلب کرده است چرا که تلاش این افراد همواره بر مطالبه حق و حقیقت است.
به گزارش ایرنا، آیین تودیع و معارفه ریاست دادگستری شهرستان دامغان، صبح امروز با حضور معاون قضایی دادگستری کل استان سمنان و مسوولان شهرستان در سالن بهزیستی دامغان برگزار شد.
در این مراسم از زحمات چهار ساله حسین شکوری به عنوان رئیس سابق دادگستری دامغان تقدیر و تشکر شد و علی خاکی به سمت ریاست دادگستری دامغان منصوب شد.
شهرستان دامغان در فاصله 115 کیلومتری شرق مرکز استان سمنان و بیش از 94 هزار نفر جمعیت دارد که بیش از 21 هزار نفر جمعیت در روستاها ساکن هستند.
9856/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.