به گزارش ایرنا، سردار روح الامین قاسمی روز چهارشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: در پی چند ماه کار اطلاعاتی و پیگیری‌ های شبانه‌ روزی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، سرنخ‌هایی از فعالیت اعضای یک باند قاچاق مواد در شرق کشور به دست آمد.
وی به هماهنگی های لازم قضایی و برقراری تعامل هدفمند موثر با پلیس سیستان و بلوچستان اشاره و بیان کرد: اعضای این باند قصد حمل و انتقال یک محموله بزرگ مواد مخدر را به صورت مسلحانه از ایرانشهر به شهرستان کهنوج داشتند.
قاسمی ادامه داد: با رصد لحظه به لحظه و اشراف اطلاعاتی مطلوب پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان، تیم های عملیاتی انتظامی ایرانشهر اقدام ضربتی خود را آغاز کردند.
فرمانده انتظامی استان سمنان به شناسایی خودروهای سواری حمل مواد در منطقه «جلگه چاه هاشم» شهرستان «ایرانشهر» اشاره و تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی کرده و متواری شدند.
وی با بیان اینکه قاچاقچیان که با مقاومت و تیراندازی ماموران مجاز مواجهه شدند به سمت بیابان های اطراف متواری شده و خودرو سواری پژو که محموله اصلی با آن حمل می‌شد را به آتش کشیده و فرار کردند.
وی خاطرنشان کرد: ماموران پس از اطفای حریق یک تُن تریاک به صورت سوخته از سواری پژو و 280 کیلوگرم تریاک از خودروی دیگر کشف کردند.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.