به گزارش ایرنا، بهروز اسودی روز سه شنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: تاکنون 65 درصد از پرداخت تسهیلات رونق تولید سال گذشته استان سمنان محقق شد و پرداخت تسهیلات از این دست در هفته جاری به نسبت هفته گذشته 2.8 درصد افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه تاکنون هفت هزار و 240 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به 539 واحد تولیدی و صنعتی استان سمنان پرداخت شد، گفت: بانک صنعت و معدن استان از نظر مبلغ پرداخت، بانک کشاورزی از نظر تعداد طرح و بانک رفاه از نظر درصد سهم پرداختی، بانک های پیشتاز در پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان سمنان هستند.
اسودی ادامه داد: در یکصد و چهل نشست گذشته کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مشکلات 732 واحد تولیدی استان بررسی و به منظور رفع موانع تولید یک هزار و 367 مصوبه به تصویب اعضای این کارگروه رسید.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش 839 میلیارد ریال به 38 واحد تولیدی استان موافقت شد.
به گزارش ایرنا، در این نشست با حضور حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان، آخرین ابلاغیه ها و آیین نامه های دریافتی مربوط به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید توسط دستگاه های اجرایی و بانک های عامل ، فهرست مصوبه های این کارگروه و تقسیم 11 هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید بین بانک های عامل استان توسط کمسیون هماهنگی بانک های استان سمنان مطالبی ارایه شد.
سهم اشتغال سمنان در بخش صنعت و معدن بیش از 38 درصد، در کشاورزی بیش از 14 درصد و تولید ناخالص این استان با رقمی حدود 18.2 درصد مربوط به بخش کشاورزی و حدود 22 درصد مربوط به بخش صنعت و معدن است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.