به گزارش ایرنا، حسن عباسی شامگاه جمعه در آیین دومین یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهید عباس دانشگر در مسجد الغدیر سمنان افزود: ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، ادعا می کند با فشارهای اقتصادی می تواند ایران را تهدید کند و با تحریم نفت و تگرام طلایی، موبوگرام و سپاه درصدد فشار به کشور است.
تحلیل گر مسایل سیاسی ادامه داد: رهبر معظم‌ انقلاب به مذاکره برجام خوشبین نبودند و برخی بعد از چند سال به حرف ایشان رسیدند که آمریکا قابل اعتماد نیست.
وی اضافه کرد: بعضی ها در کشور به خواسته های رهبری توجه نکردند و رفتند مذاکره کردند که به نتیجه ای نرسید.
عباسی گفت: آمریکا از سال های گذشته با ساخت فیلم های مختلف ضدایرانی درصدد تخریب نظام جمهوری اسلامی است و رهبر معظم انقلاب در مقابل این تهدیدها نسبت به نفوذ در کشور در دهه های اخیر هشدار دادند.
تحلیل گر مسایل سیاسی اضافه کرد: اکنون آمریکا، سپاه پاسداران را تهدید جدی خود می داند در حالی که تهدیدگر اصلی استکبار جهانی و نابودگر آمریکا ولایت فقیه است.
وی ادامه داد: استکبار جهانی می خواهد ایران را به هفت کشور تقسیم‌کند و با کوچک کردن کشورهای خاورمیانه می خواهد رژیم صهیونیستی را در منطقه قدرتمند کند.
عباسی گفت: نظام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جلوی تجزیه کشورهای منطقه ایستادگی کرد و در آینده نزدیک به درایت سپاه پاسداران و نظام جمهوری اسلامی کاخ سفید به حسینیه تبدیل خواهد شد.
تحلیل گر مسایل سیاسی گفت: درک دوران 40 ساله انقلاب کار همه کس نیست و بعضی از هنرمندان به جای درک انقلاب اسلامی علیه نظام گام برمی دارند.

** جنگ جهانی آمریکا از سال 2001
تحلیل گر مسایل سیاسی افزود: جنگ جهانی چهارم از سال 2001 در جهان از سوی آمریکا آغاز شده است و از آن زمان تاکنون بیش از 52 میلیون نفر در سراسر جهان کشته شدند.
عباسی گفت: جنگ جهانی چهارم برای نابودی ایران و اسلام از سوی آمریکا شکل گرفته و استکبار جهانی برای نابودی ایران در تلاش است.
تحلیل گر مسایل سیاسی تصریح کرد: بسیاری از مردم و مسئولان این شرایط جنگی را در دوران سازندگی و اصلاحات درک نکردند و اکنون هم به معنی واقعی این موضوع در کشور درک نمی شود.
وی اضافه کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده در یک دوره 25 ساله قرار شد ایران را نابود کنند که اکنون 18 سال از برنامه آمریکا برای نابودی انقلاب اسلامی می گذرد.
وی خاطرنشان کرد: 18 سال است که جنگ‌ جهانی چهارم در جهان آغاز شده و آمریکا القاعده و داعش را به وجود آورد تا چهره اسلام را تخریب کنند، از سوی دیگر اقدام های تروریستی القاعده و داعش را به پای حزب الله لبنان، انصار الله یمن و حماس در کشور فلسطین می نویسند.


** ایستادگی جوانان انقلابی در برابر تهاجم فرهنگی
تحلیل گر مسایل سیاسی بیان کرد: وفاداری مردم ایران در 40 سال گذشته و در نظام جمهوری اسلامی به دین مبین اسلام از دوره پیامبر اکرم (ص) و امامان معصوم(ع) تاکنون بی سابقه است
وی تاکید کرد: راهبرد دین مبین اسلام، انسان سازی است و در عصر تهاجم فرهنگی جوانان مومن و انقلابی کشور با توجه به این دین عزیز در مسیر حق به شهادت می رسند.
وی خاطرنشان کرد: محصول اسلام شهدا هستند و در کنار آن رویکردهای لیبرال پرورش انسان های بی دین است.
تحلیل گر مسایل سیاسی ادامه داد: در 40 سال گذشته موفقیت های انقلاب ایران از دوران پیامبر(ص) بیشتر بوده است و هیچ معصوم و پیامبری به اندازه این نظام دوستدار نداشت.
عباسی اضافه کرد: با ایجاد سربازان اسلامی مانند حزب الله، انصارالله، سپاه پاسداران و حکومت انقلاب اسلامی باید منتظر ظهور امام زمان (عج) باشیم.
وی گفت: نهضت امام عصر (عج) جهانی است بنابراین سربازان اسلام باید در تمام نقاط جهان زمینه را برای ظهور امام‌زمان (عج) فراهم کنند.
تحلیل گر مسایل سیاسی تصریح کرد: اکنون پرچم های سپاه پاسداران در کشور فرانسه علیه نظام سرمایه داری الگوبرداری شده و مردم این کشور با الگوهای اسلامی درصدد نابودی نظام های سرمایه داری هستند.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.