علی رحیمی شامگاه جمعه در پایان دیدار تیم های ایفا اردکان و شهرداری سمنان در لیگ برتر فوتبال ساحلی، در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه کمیته فنی و توسعه متشکل از 2 رشته ورزشی فوتسال و فوتبال ساحلی است، افزود: به نظر می رسد، حذف نام فوتبال ساحلی از این کمیته بهتر باشد.
وی بیان کرد: یک مربی که در رشته ورزشی فوتبال ساحلی فعالیت داشته باشد در کمیته فنی و توسعه حضور ندارد و با این شرایط نمی توان انتظار داشت که نظرات به نفع آینده این رشته ورزشی ارائه شود.
سرمربی تیم ایفا اردکان با اشاره به اینکه رئیس کمیته فنی و توسعه تنها شخص حاضر از اهالی فوتبال ساحلی در این کمیته است، افزود: رئیس کمیته به طور یقین توانایی فنی ندارد بلکه توانایی مدیریتی دارد.
وی به کسب نتایج ضعیف تیم ملی فوتبال ساحلی در رقابت های آسیایی اشاره و بیان کرد: نتیجه نبود اهالی این رشته در کمیته فنی و توسعه و ضعف مدیریتی این کمیته، دلیل حذف تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی است.
رحیمی اظهارداشت: هر تیمی از لیگ‌ برتر فوتبال ساحلی با مربی داخلی در رقابت های آسیایی شرکت می کرد، نتیجه بهتری را کسب کرده بود.

** فدراسیون نسبت به استاندارسازی زمین ها اقدام کند
رحیمی، تعداد تیم های حاضر در لیگ برتر را مناسب برشمرد و افزود: فدراسیون در زمینه تجهیز و تخصیص امکانات و استانداردسازی زمین در استان های مختلف تدابیر لازم را اتخاذ کند.
وی، به ضرورت برگزاری رقابت ها در زمین های استاندارد تاکید و خاطرنشان کرد: امکانات برگزاری رقابت ها به خصوص زمین استاندارد در استان ها باید مورد بازنگری قرار گیرد تا شرایط افزایش تیم های حاضر در لیگ فراهم شود.
سرمربی تیم ایفا اردکان با بیان اینکه ایران در فوتبال ساحلی با توجه به ظرفیت ها حرف برای گفتن در جهان دارد، افزود: بازی امروز بازیکنان تیم شهرداری سمنان نشان داد که استان های مختلف کشور ظرفیت های مستعدی برای پیشرفت و توسعه تیم ملی فوتبال ساحلی کشور دارد.

** کسب عنوان قهرمانی از اهداف تیم ایفا اردکان است
رحیمی با بیان اینکه این تیم عنوان سومی دوره گذشته لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را دارد، گفت: دستیابی به مقام نخست در بین تیم های حاضر در لیگ برتر کشور از اهداف این تیم است.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی ایفا اردکان گفت: تمام تیم های حاضر در این دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی به نوعی مدعی قهرمانی هستند.
وی با اشاره به بازی اول تیم شهرداری سمنان در لیگ امسال، خاطرنشان کرد: این تیم توانست قهرمان دوره گذشته لیگ برتر فوتبال ساحلی را شکست دهد که حاکی از شرایط سخت کسب قهرمانی برای تمام تیم های حاضر در این لیگ را دارد.
رحیمی اظهارداشت: توازن قدرت و بازیکنان تیم های حاضر در این دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی سبب پیشرفت تیم ها و غیر قابل پیش بینی بودن نتایج تا هفته آخر لیگ شده است.
وی با اشاره به نمایش بازی خوب بازیکنان تیم شهرداری سمنان در دیدار امشب با ایفا اردکان، بیان کرد: تعداد گل های زده توسط بازیکنان این 2 تیم نشان از دیداری جذاب داشت.
سرمربی تیم ایفا اردکان یادآور شد: حضور هواداران در ورزشگاه به جذابیت این دیدار افزود و در ترغیب ارائه بازی خوب از بازیکنان 2 تیم موثر بود.
به گزارش ایرنا، دیدار تیم های شهرداری سمنان و ایفا‌ اردکان از چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی با پیروزی هفت بر چهار تیم ایفا اردکان همراه بود.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.