رضا ممتحن عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیمه سلامت استان سمنان با 333 موسسه درمانی و تشخیصی برای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان قرارداد دارد و به زودی بخشی از این بدهی پرداخت می شود.
وی اظهار داشت: بدهی نهایی بیمه سلامت به موسسه های درمانی و تشخیصی سالانه محاسبه می شود و اکنون بخشی از بدهی به صورت علی الحساب پرداخت می شود.
ممتحن ادامه داد: بیمه سلامت با موسسه های درمانی و تشخیصی مانند داروخانه ها، آزمایشگاه ها، درمانگاه ها، مرکزهای پرتوپزشکی، توانبخشی، مرکز بهداشت و مراکز ترک اعتیاد، به منظور ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان قرارداد منعقد کرده است.
وی ابراز داشت: بیمه سلامت با 49 پزشک عمومی، 89 پزشک متخصص، 10 پزشک فوق تخصص، 16 دندانپزشک در استان سمنان طرف قرارداد است و بیمه شدگان با مراجعه به این پزشکان نیاز به پرداخت تعرفه آزاد ندارند.
مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان تصریح کرد: بیمه سلامت با 69 داروخانه و 19 آزمایشگاه، 24 مرکز توانبخشی، سه مرکز پرتوپزشکی، 27 درمانگاه، 9 مرکز ترک اعتیاد، 11 بیمارستان و هفت مرکز بهداشت، برای خدمات رسانی به بیمه شدگان زیر چتر بیمه سلامت قرارداد منعقد کرده است.
به گزارش ایرنا، از جمعیت بیش از 702 هزار نفری استان سمنان بیش از 210 هزار نفر زیر چتر بیمه سلامت هستند و از خدمات درمانی بیمه سلامت استفاده می کنند.
به گزارش ایرنا، یکم تا هفتم اردیبهشت هفته سلامت نامگذاری شده ، دسترسی عادلانه به خدمات سلامت، آموزش رکن سلامت، مشارکت اجتماعی و سلامت، مراقبت های اولیه بهداشتی و سلامت روان، سلامت در حوادث و بحران ها، سبک زندگی سلامت محور و سلامت جمعیت و خانواده، روزشمار هفته سلامت 98 است.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.