به گزارش ایرنا، مجتبی جانعلی روز چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان در سالن یادگار امام استانداری سمنان، افزود: از 13 جوانان برتر در حوزه های کارآفرینی، ورزش، صنایع دستی و گردشگری، کشاورزی، طلبه و علم و فناوری معرفی شده توسط دستگاه های اجرایی استان سمنان در هفته جوان تجلیل شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان خاطرنشان کرد: این استان با بیش از 50 سازمان مردم نهاد فعال حوزه جوانان در سال 97، رتبه دوم کشوری را در این زمینه کسب کرد.
وی با اشاره به برگزاری 250 برنامه در هفته جوان سال 98 در استان سمنان، یادآور شد: از این تعداد 50 برنامه در شهرستان سمنان و 200 رویداد در دیگر شهرستان های استان به مناسبت هفته جوان برگزار شد و محور برنامه های هفته جوان امسال کمک به سیل زدگان کشور بود.
جانعلی بیان کرد: ورزشکاران و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان اولین جامعه ورزشی کشور در کمک به سیل زدگان در اثر بارش های سیل آسا در روزهای ابتدایی سال بودند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به افتتاح خانه جوانان در شهرستان شاهرود از برنامه های هفته جوان، تصریح کرد: ارائه بسته های آموزشی، غربالگری سلامت جوانان و فراخوان سومین دوره عکس جوان، از دیگر برنامه های این هفته در استان سمنان بود.
به گزارش ایرنا، آیین تجلیل از 13 سرآمد جوان و کارمند جوان استان سمنان با حضور حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان و مسوولان دستگاه های اجرایی برگزار شد.
در این جلسه، جوانان برتر در حوزه های مختلف نیز به بیان مشکلات و مسایل شان در زمینه فعالیت جوانان پرداختند.
استان سمنان با جمعیت بیش از 702 هزار نفر 193 هزار جوان دارد.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.