حسن رعیت حسن آبادی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: جهت این باد به سمت شمال غربی است.
رئیس اداره هواشناسی دامغان اظهارداشت: با توجه به حضور شرایط جوی ناپایدار، در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری شاهد کاهش قابل توجه دمای هوا و در ارتفاعات بارش برف و کولاک خواهیم بود.
رعیت حسن آبادی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دمای هوا در این شهرستان 6 درجه سانتیگراد و کمینه دما، سه درجه سانتیگراد است.
وی افزود: در 24 ساعت گذشته بارش باران در شهر دیباج 1.4 میلی متر، در شهر کلاته رودبار 0.1 میلی متر و در شهر امیریه یک میلیمتر ثبت شده است.
وی اضافه کرد: سامانه جوی ناپایدار که از روز دوشنبه وارد استان سمنان شده است، در عصر روز پنجشنبه به مرور خارج خواهد شد و شرایط پایدار جوی حاکم می شود.
رعیت حسن آبادی ادامه داد: با توجه به شرایط اقلیمی گرم و خشک و پدیده جوی وارد شده به استان، کشاورزان و باغداران باید اقدام های لازم برای جلوگیری از سرمازدگی مزرعه ها و باغ های خود را انجام دهند.
رئیس اداره هواشناسی دامغان گفت: پیش بینی هواشناسی برای 24 ساعت آینده در این شهرستان، آسمانی نیمه ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعت ها رگبار، رعد و برق و بارش باران است.
به گزارش ایرنا، سامانه هواگوی 134 آماده ارائه اطلاعات هواشناسی و پیش بینی های جوی استان سمنان در تمام اوقات شبانه روز است.
اداره کل هواشناسی استان سمنان دارای 9 ایستگاه سینوپتیک، 15 ایستگاه اقلیم شناسی و 50 ایستگاه باران ‌سنجی در نقاط مختلف است.
9856/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.