محمد طاهری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارندگی و سیلاب دستکم پنج میلیارد و 500 میلیون ریال به 150 متر از خط لوله انتقال آبرسانی آلولک به ایوانکی گرمسار خسارت وارد کرد.
وی خاطرنشان کرد: هم چنین بارندگی 6 فروردین امسال چهار میلیارد ریال به خط انتقال آبرسانی از تصفیه خانه گرمسار به ایوانکی خسارت زد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان با بیان اینکه سیل 200 متر از جاده دسترسی به خط انتقال آب در دامغان را تخریب کرد گفت: ارزش ریالی خسارت وارد شده به این بخش 500 میلیون ریال برآورد می شود.
طاهری تصریح کرد: بارندگی و سیل در دهم فروردین امسال به 100 متر از خط انتقال کلاته خیج شهرستان شاهرود دستکم 500 میلیون ریال خسارت زد.
وی ادامه داد: خط انتقال آب مومن آباد شهرستان سرخه به طول 500 متر 500 میلیون ریال در بارندگی و سیلاب دهم فروردین امسال خسارت دید.
طاهری تصریح کرد: شبکه فاضلاب مهدیشهر به طول چهارهزار متر در بارندگی رگباری و سیلاب ششم فروردین دستکم 200 میلیون ریال خسارت دید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان گفت: سیل هفتم فروردین امسال 2 میلیارد و 200 میلیون ریال به جاده ساماندهی و خط انتقال آب آشامیدنی گل رودبار و قنات گل رودبار خسارت وارد کرد.
به گزارش ایرنا، سیلاب ناشی از بارش ها در استان سمنان یک کشته برجا گذاشت و یکهزار و 700 میلیارد ریال به بخش های مختلف کشاورزی، تاسیسات و زیرساخت هایی مانند راه، برق و آب در استان خسارت وارد کرد
بیش از 262 هزار انشعاب آب در سمنان وجود دارد و 100 درصد جمعیت شهری این استان از آب باکیفیت بهره مند هستند.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.