فاطمه منصوری عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اکنون بیش از 600 حرفه مهارتی در آموزشگاه های استان سمنان آموزش داده می شود و برای سال جاری افزایش در تنوع رشته های مهارت آموزی در دستور کار است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از عوامل موثر در تحقق شعار «رونق تولید» در استان سمنان توجه به کیفیت در تولید کالاست که اتخاذ این راهبرد با اجرای طرح های مهارتی قابل اجرا است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان ادامه داد: واگذاری برنامه های مهارت آموزی این اداره کل به آموزشگاه های آزاد برای سال 98 هم اجرا می شود و طرح برون سپاری در 25 درصد این آموزشگاه های غیردولتی استان در سال 97 اجرا شد.
منصوری اضافه کرد: اکنون 125 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در استان سمنان فعال است که با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی تعداد این آموزشگاه ها با ساز و کارهای جدید برای امسال افزایش می یابد.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه دولت توان نوسازی ابزارهای مهارتی در آموزشگاه دولتی را ندارد، اجرای طرح های برون سپاری و آموزش های مهارتی از سوی آموزشگاه های آزاد بسیار ارزشمند است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: این اداره کل آماده پذیرش و استقبال از فعالان اقتصادی است تا در بخش های مختلف فنی و حرفه ای سرمایه گذاری کنند.
به گزارش ایرنا، در سال 97 بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر ساعت آموزش های فنی و حرفه ای به مهارت آموزان در استان سمنان ارایه شد.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.