به گزارش ایرنا، سردار روح الامین قاسمی روز دوشنبه به خبرنگاران در سمنان، افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید نوری شاهرود هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که دارای بار احشام بود مظنون شدند.
وی ادامه داد: کامیون از مسیر مشهد به قم در تردد بود که پس از توقیف خودرو و بازرسی از آن مشخص شد راننده در حال انتقال غیرقانونی و بدون مدرک و مجوزهای رسمی 21 راس گوساله است.
وی با بیان این که این پرونده یک متهم داشت که پس از دستگیری و تکمیل پرونده راهی مرجع قانونی شد، تصریح کرد: بنا بر اظهار نظر کارشناسان این محموله بالغ بر 2 میلیارد ریال ارزش دارد.
فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان این که «رونق تولید» در گرو برخورد بدون اغماض با قاچاق و عاملان سودجوی این حوزه است، تاکید کرد: با اشرافیت کامل و با رصد اطلاعاتی دقیق با هرگونه فعالیت های غیرقانونی قانون شکنان، قاطعانه برخوردمی کنیم.
به گزارش ایرنا، با نامگذاری سال 98 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام «رونق تولید» ماموریت حساس و مهم برخورد با قاچاق کالا و ارز به طور ویژه در دستور کار امسال پلیس قرار گرفته است و برنامه های حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای ارتقاء و بهبود فعالیت های این حوزه در قالب قرارگاه جهادی تجمیع می شود.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.