مرتضی دهرویه عصر یکشنبه در پایان دیدار تیم شهرداری سمنان و پارس جنوبی در لیگ برتر فوتبال ساحلی، در گفت و گو با ایرنا افزود: رقابت لیگ برتر امسال به خاطر اینکه بازیکنان ملی پوش و خوب در تیم های مختلف پخش شدند از سطح کیفی مطلوبی برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه تمام تیم های لیگ برتر فوتبال ساحلی در این دوره به نوعی مدعی هستند، بیان کرد: این مساله به علت توازن ایجاد شده بین تیم های لیگ برتر است.
دهرویه با اشاره به اینکه ایران از معدود کشورهای دارنده لیگ فوتبال ساحلی است، تصریح کرد: رقابت های لیگ برتر پشتوانه تیم ملی فوتبال ساحلی کشور به منظور حفظ و ارتقای جایگاه بین المللی این رشته ورزشی است.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان ادامه داد: بازی های لیگ زمینه ظهور بازیکنان جوان و بااستعداد را فراهم می کند که با حمایت از آن ها، تیم ملی فوتبال ساحلی به سمت آینده موفق تر پیش می رود.
وی با اشاره به قهرمانی تیم پارس جنوبی در دوره های گذشته رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، تصریح کرد: تیم شهرداری سمنان با بررسی فنی بازیکنان تیم حریف و شناسایی نقاط ضعف آن ها و سرانجام با به کارگیری فنون مناسب، توانست تیم پارس جنوبی را در اولین هفته از بازی های لیگ شکست دهد.
دهرویه، به نمایش خوب بازیکنان تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان در برابر پارس جنوبی اشاره و تاکید کرد: بازیکنان این تیم به صورت منسجم در مقابل تیم حریف ظاهر شدند و به موفقیت دست یافتند.
دهرویه با بیان اینکه این شهرداری سمنان بازی تدارکاتی با هدف کسب آمادگی برای حضور در رقابت های لیگ برتر کشور نداشت، افزود: تیم شهرداری سمنان در هفته دوم لیگ برتر مهمان تیم ملوان بندر گز است که در آن دیدار به مراتب بهتر بازی خواهد کرد.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان یادآور شد: حضور هواداران تیم های ورزشی در ورزشگاه ها سبب دلگرمی و افزایش روحیه بازیکنان و در نتیجه ارائه بازی جذاب تر می شود.
دیدار تیم های شهرداری سمنان و پارس جنوبی از چارچوب هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی، عصر یکشنبه بیست و پنجم فروردین 98 با پیروزی 6 بر چهار تیم شهرداری سمنان در زمین ورزشی ساحلی سیمرغ سمنان پایان یافت.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.