به گزارش ایرنا، مصطفی حسینی روز شنبه به خبرنگاران در سمنان ابراز داشت: همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، برگزیدگان یازدهمین جشنواره بین المللی شعر و داستان انقلاب معرفی شدند و این رویداد ادبی به کار خود پایان داد.
وی افزود: آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره بین المللی شعر و داستان انقلاب، همزمان با چهارمین روز از هفته هنر انقلاب اسلامی، شامگاه جمعه 23 فروردین 98 در سالن سوره حوزه هنری کشور برگزار شد و هنرمندان حوزه هنری استان سمنان رتبه های برتر را به خود اختصاص دادند.
حسینی اضافه کرد: مریم سادات میرحسینی از هنرمندان دفتر آفرینش های ادبی حوزه هنری شهرستان شاهرود، برای داستان کوتاه «ایستاده ام مقابل چشم هایت» رتبه اول بخش داستان کوتاه بزرگسال را از آن خود کرد.
وی گفت: همچنین طیبه شامانی از هنرمندان مرتبط با دفتر آفرینش های ادبی حوزه هنری استان سمنان با مجموعه شعر «یک شاخه زیتون» به رتبه دوم بخش شعر کودک دست یافت.
سرپرست حوزه هنری استان سمنان بیان کرد: علی معلم دامغانی و محمد علی گودینی به عنوان دو چهره پیشکسوت عرصه ادبیات نیز در این جشنواره تجلیل شدند.
یازدهمین جشنواره بین المللی شعر و داستان انقلاب از بهمن 97 کار خود را آغاز کرد و تا پنجم اسفند، آثار به دبیرخانه ارسال و در مجموع 300 اثر از 192 نفر برگزیده و با نظر هیات داوران 36 نفر برای مرحله نهایی انتخاب شدند.
7342م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.