به گزارش ایرنا، حبیب الله خجسته پور روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان سمنان در سالن جلسات فرمانداری افزود: باید به این باور برسیم، با توجه به اتفاق های جهان، خود را به روز کنیم و لازمه تحقق این راهبرد استفاده از نیروهای جوان است.
معاون استانداری سمنان اضافه کرد: موفقیت های کشور در دهه های ابتدایی انقلاب و در صحنه های حساس به دلیل حضور جوانان در مدیریت مسایل مختلف بود که باعث استحکام و اقتدار انقلاب اسلامی شد.
خجسته پور خاطرنشان کرد: قرار دادن سپاه به عنوان یک نهاد رسمی از کشوری که عضو سازمان ملل متحد و قربانی تروریست است در فهرست گروه های تروریست نشان از خطای آمریکاست.
وی اضافه کرد: این خطای آمریکا موجب تقویت وحدت در کشور شد و حضور با شکوه مردم و مسوولان و نمایندگان با وجود سلایق مختلف در حمایت از سپاه تهدید را به فرصت تبدیل کرد و موجب همگرایی شد.
معاون استانداری سمنان با بیان این که مدیریت کردن در مرکز استان سختی هایی را به دنبال دارد، یادآور شد: تصمیم گیری و اجرا در برخی مباحث به مدیران شهرستانی واگذار شود تا بهتر پیگیر مشکلات مردم باشند.
خجسته پور ابراز داشت: مدیران شهرستانی برنامه مدون و قابل ارزیابی داشته باشند و جلب اعتماد عمومی یکی از شاخص ها باشد.
به گفته وی، جامعه در زمینه سرمایه اجتماعی دچار چالش است و رفع مشکلات مردم موجب تقویت سرمایه اجتماعی می شود.
معاون استانداری سمنان تصریح کرد: حضور شهروندان مقابل فرمانداری و استانداری نشان از عملکرد نامطلوب در برخی حوزه هاست، هر دستگاه جامعه هدف خود را ارزیابی کند و با حل مشکلات از نارضایتی ها بکاهد.
وی با بیان این که حل مشکلات وحدت را به ارمغان می آورد، اضافه کرد: به هر شکل باید با عملکرد صحیح مسایل و مشکلات شناسایی و برطرف شود.
به گفته خجسته پور، براساس آمار سال گذشته، وضعیت استان سمنان از لحاظ نشاط اجتماعی مطلوب نیست و برنامه ریزی مناسب و استفاده از ظرفیت ها نقش مهمی در تقویت نشاط و امید افزایی دارد.
وی افزود: استفاده از رنگ، نور و ابزار بصری در تقویت نشاط موثر است، مسوولان در تقویت نشاط اجتماعی تلاش کنند و از ظرفیت تشکل و سازمان های مردم نهاد استفاده شود.
معاون استانداری سمنان تصریح کرد: ابزار مدرن کمک کننده در ایجاد همگرایی در محله ها استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد است و مسوولان باور داشته باشند این مهم را مد نظر قرار دهند.
به گزارش ایرنا، در نشست شورای اداری شهرستان سمنان، سید عباس دانایی فرماندار سمنان، احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان سمنان حضور داشتند.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.