به گزارش ایرنا، سردار روح الامین قاسمی روز یکشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: این محموله در یک دستگاه نیسان جاسازی شده بود که قصد انتقال مواد افیونی را از مرزهای جنوب شرق کشور به کرمان داشت.
وی بیان کرد: اقدام های گسترده اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان در ماه های گذشته به شناسایی این قاچاقچیان منجر شد که قصد منتقل کردن مواد مخدر به دیگر استان های کشور را داشتند.
وی با اشاره به هماهنگی قضایی پلیس سمنان با استان کرمان، تصریح کرد: تیم های عملیاتی پلیس با هماهنگی قضایی و انتظامی با کرمان برای توقیف خودروی حامل موادمخدر به حوالی شهداد از توابع این استان اعزام شدند.
قاسمی با بیان اینکه رصد و کنترل نامحسوس و کامل ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سمنان و اقدام به موقع تیم های اعزامی راه فرار را مقابل قاچاقچیان مسدود کرد، گفت: خودروی نیسان حامل مواد مخدر پس از ساعاتی شناسایی و توقیف شد.
وی به دستگیری یک قاچاقچی و کشف میزان محموله مواد مخدر یاد شده اشاره و خاطر نشان کرد: 142 کیلوگرم تریاک، 145 کیلوگرم حشیش و 10 کیلوگرم هروئین کشفیات ماموران انتظامی دراین عملیات بود.
به گفته وی، عملیات شبانه ماموران انتظامی مانع از ورود موادمخدر به مرکز کشور شد.
فرمانده انتظامی استان مقابله ناجا با سوداگران مرگ و قاچاقچیان حرفه ای موادمخدر را مقابله ای سخت توصیف و تاکید کرد: ماموران جان برکف ناجا برای مبارزه با این پدیده شوم تا پای جان ایستاده اند.
به گزارش ایرنا، در سال 97 بیش از 65 گروه عوامل تولید و توزیع موادمخدر در استان سمنان متلاشی شد و از ابتدای فروردین 98 تاکنون 665 طرح برای پاکسازی مناطق مختلف استان از مواد مخدر اجرا شده است.
پیش تر نیز، یک هزار و 106 کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک پلیس استان های سمنان و مرکزی کشف و ضبط شد.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.