حجت الاسلام و المسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی درمسجدجامع این شهر افزود: از آنجا که دشمن برای مقابله باایران اسلامی راهکاری ندارند ازابزاراهانت به سپاه استفاده می کند.
وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکنون بیشترین ضربه را به تروریسم در منطقه واردکرده است و مردم درکناراین نیروی توانمند همواره با گروه‌های تروریستی که تحت حمایت‌های قدرت‌های بزرگ هستند، مقابله می نماید.
امام جمعه میامی گفت : سپاه پاسداران باقدرت در مقابل دشمنان ایستاده ،مجاهدت های پاسداران ارزشمند کشور از ذهن مردم منطقه پاک نخواهدشد.
صفایی پور با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب در مورد ویژگی های فراوان جوانان کشور گفت: از ظرفیت بالای جوانان درامورمختلف باید استفاده شود.
وی افزود:جوانان مهمترین سرمایه های انسانی درجمهوری اسلامی محسوب می شوند.
امام جمعه میامی بااشاره به بحران سیل درکشور تصریح کرد: برای کمک رسانی و رفع مشکلات ضروری مردم سیل زده ، مسئولان و اقشارمختلف مردم باید جدی تر کارکنند.
وی بااشاره به رانش زمین درحسین آبادکالپوش ومشکلات ناشی ازبرف وکولاک شدید دراین بخش تصریح کرد : مسئولان برای حل مشکلات مردم این منطقه با تمام توان واردصحنه شده و باهمدلی و وحدت بین مردم و مسئولان مشکلات مردم برطرف خواهدشد .
وی باتشکر از نیروهای خدمت رسان درکالپوش افزود: با وجود همه تلاش ها لازم است از تمام ظرفیت ها برای کمک به حل مشکل مردم این مناطق استفاده شود.
به گزارش ایرنا ، پس ار برپایی نمازجمعه ، راهپیمایی حمایت ازسپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسابقات ورزشی ، ایستگاه نقاشی و میزخدمت برگزارشد.
7357/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.