معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان در حاشیه این دیدار به ایرنا گفت: علیرضا آشناگر استاندار سمنان در این دیدار که معاونان و مدیران استانداری و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی سمنان نیز حضور داشتند، برای حل مشکلات و معضلات مردم دستورات لازم را صادر کرد.
حشمت الله عسگری بیان کرد: 60 نفر از شهروندان استان سمنان در این دیدار به بیان مشکلات خود در موضوع های مختلف پرداختند.
ادامه داد: پس از ارائه مشکلات از سوی مردم با بررسی استاندار سمنان، دستورات لازم به مدیران مربوطه ارجاع شد.
وی با تاکید بر اینکه بخش عمده ای از مشکلات مردم در دستگاه های اجرایی حل می شود و پاسخ سوالات خود را دریافت می کنند، گفت: برخی موارد به دلیل وجود قوانین و مقرراتی که با یکدیگر هم پوشانی و یا مغایرت دارند، امکان رفع مشکلات در دستگاه های اجرایی امکان پذیر نیست و نیاز به ارجاع به مقامات بالاتر دارد.
عسگری با اشاره به اینکه تامین خواسته های مردم در برخی موارد نیازمند هزینه و منابع مالی خاصی است، گفت: این مشکلات در برخی موارد برآورده نشدن درخواست ها و نیازهای مردم در دستگاه های اجرایی را به همراه دارد.
وی اضافه کرد: مدیران کل دستگاه های اجرایی نیز به دلیل وجود این معضلات نمی توانند قاطعانه تصمیم بگیرند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با اشاره به اینکه این دیدارها ثمرات مطلوبی از جمله جلوگیری از اتلاف وقت مردم به همراه دارد، ابراز داشت: دیدارهای چهره به چهره تحت عنوان گزینه آخر پیگیری و حل مشکل به واسطه بالاترین مقام استانی، راه گشای بسیاری از مشکلات مردم است.
ملاقات مردمی استاندار، معاونان و مدیران استانداری و دستگاه های اجرایی سمنان با شهروندان به صورت ماهانه برگزار می شود.
شهروندان به منظور دریافت وقت ملاقات می توانند با اداره کل روابط عمومی، تشریفات و اموربین الملل استانداری سمنان با شماره تلفن 33443663 تماس بگیرند.
7342م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.