علیرضا آشناگر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به اقدام نابخردانه رئیس جمهوری آمریکا در تحریم سپاه پاسداران، بیان کرد: این اقدام نشات گرفته از لابی و نفوذ رژیم صهیونیستی و اغوای برخی از دولت های ارتجاعی منطقه است.
وی تاکید کرد: اقدام آمریکا در تروریستی نامیدن سپاه پاسداران از بی‌خردی و خیره‌سری رئیس جمهوری این کشور و تیم سیاسی و امنیتی ترامپ است.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برخاسته از دل مردم این سرزمین است، خاطرنشان کرد: رشادت ها و مجاهدت های بی نظیر و خالصانه این نهاد در طول هشت سال دفاع مقدس سبب محبوبیت در میان ملت ایران شده است.
آشناگر، به نقشه ها و اقدام های شوم آمریکا در تشکیل گروه های تکفیری مانند داعش در خاورمیانه برای تحکیم سلطه‌گری خود در منطقه اشاره و بیان کرد: این کشور با حمایت از گروه های تروریستی موجب گسترش قتل، خشونت و ناامنی در سراسر منطقه شد، اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رشادت و ایثارگری از مردم مظلوم کشورهای عراق و سوریه در برابر دولت خودخوانده داعش، دفاع کرد.
استاندار سمنان با اشاره به مانع شدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تسلط گروه های تکفیری بر 2 کشور منطقه، اظهار داشت: اقدام ها و رشادت های این نهاد بود که به حضور گروه های تکفیری در منطقه خاورمیانه پایان داد.
وی گفت: اقدام غیرمنطقی و غیردیپلماتیک آمریکا نشانگر عصبانیت و ناکامی این کشور در منطقه و دشمنی با انقلاب اسلامی است.
آشناگر یادآور شد: تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی آمریکا سبب افزایش محبوبیت این نهاد مردمی در میان جامعه ایرانی می شود.
استاندار سمنان افزود: این اقدام نسنجیده ترامپ، تقویت وحدت، همدلی و همبستگی بین آحاد جامعه، گروه ها و احزاب مختلف سیاسی کشور را در پی دارد.
آشناگر در ادامه ضمن تبریک میلاد با سعادت اباعبدالله الحسین(ع) روز پاسدار را به مردم عزیز و سبزپوشان سپاه پاسداران تبریک گفت.
ترامپ روز دوشنبه اعلام کرد دولتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان سازمان تروریستی خارجی تعیین کرده است. به دنبال این اقدام خصمانه آمریکا، شورای عالی امنیت ملی ایران، در اقدامی متقابل، دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام را گروه تروریستی معرفی کرد.
9891/7408/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.