به گزارش ایرنا، نوید دانایی شامگاه دوشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: نوروز امسال 6 بیمارستان با واحدهای پاراکلینیک، کلینیک و پشتیبانی و بخش های بستری و سرپایی، اتاق عمل و اورژانس، همچنین پنج کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تمام ظرفیت به مراجعان خدمات درمانی ارائه دادند.
وی افزود: نوروز امسال 30هزار و 277 نفر به اورژانس های بیمارستانی و 3هزار و 800 نفر به کلینک های تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مراجعه کردند.

**انجام 776 عمل جراحی در بیمارستان های علوم پزشکی سمنان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: نوروز امسال 776 توسط کادر درمانی اتاق عمل و متخصصان در زمینه جراحی، ارتوپدی، فک و صورت، گوش و حلق و بینی، جراحی اعصاب، متخصصان بیهوشی انجام شده است.
به گفته دانایی، بخش های پاراکلینیک شامل رادیولوژی و آزمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در نوروز امسال فعال بود و بالغ بر 2هزار و 773نفر در بخش های مختلف بستری و خدمات درمانی دریافت کردند.

** خدمت به پنج هزار و 589 نفر در بیمارستان کوثر
مدیر عامل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر نیز گفت: نوروز 98، پنج هزار و 589 نفر در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان خدمات درمانی دریافت کردند.
محمد معماریان اظهار داشت: نوروز امسال، 2هزار و 95 نفر از مراجعه کنندگان به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر خدمات سرپایی دریافت کردند.
به گفته مدیر عامل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر، نوروز امسال 433 نفر در بخش‌های داخلی، جراحی، آی سی یو، سی سی یو و ویژه برای ادامه درمان بستری شدند.
مدیر عامل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر با بیان اینکه در نوروز امسال عمل های مهم و پیچیده با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص در این مرکز انجام شد، تصریح کرد: با تلاش پزشکان متخصص و فوق تخصص و کادر اتاق عمل 204نفر از بیماران بستری این مرکز پژوهشی، درمانی و آموزشی تحت عمل جراحی مختلف قرار گرفتند با بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.
به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی سمنان هشت دانشکده ، 6 بیمارستان و مراکز درمانی و آموزشی در شهرستان های سمنان، دامغان، گرمسار، مهد‌یشهر، سرخه و آرادان را زیر پوشش دارد.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.