سرهنگ سید رضا علوی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: پنج نفر از هم میهنان در تصادف های رانندگی برون شهری دامغان فوت کردند که نسبت به سال گذشته تغییری نداشت، در حوادث درون شهری نیز هیچ گزارشی از فوت شهروندان گزارش نشد
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دامغان، به 41 مورد تصادف منجر به جراحت در حوزه برون شهری دامغان اشاره کرد و افزود: 68 نفر در 41 حادثه برون شهری حوزه استحفاظی دامغان مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی اظهار داشت: چهار مورد حادثه درون شهری با 6 مصدوم در تعطیلات نوروز 98 دامغان ثبت شد.
علوی، ارائه خدمت به مسافران را یکی از وظایف نیروهای انتظامی دانست و عنوان کرد: با توجه به آماده باش نیروهای پلیس راه، راهداری، هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی، خدمات دهی به مسافران نوروزی حادثه دیده در کمترین زمان انجام شد.
وی به اجرای طرح انتظامی ایام نوروز اشاره کرد و گفت: این طرح از 25 اسفند 97 با شعار نشاط بهاری، نظم و قانون مداری آغاز و تا 16 فروردین امسال ادامه داشت.
علوی، از استقرار سه ایستگاه پلیس در ورودی دامغان خبر داد و افزود: سه ایستگاه پلیس به منظور راهنمایی و ارائه خدمات لازم به مسافران نوروزی در ورودی های شهر دامغان فعال بود.
فرمانده انتظامی دامغان تصریح کرد: گشت‌های خودرویی و موتوری پلیس و کلانتری ها به منظور ایجاد امنیت و جلوگیری از سرقت های احتمالی، در شهرستان برقرار بود.
به گزارش ایرنا، خستگی، بی توجهی به جلو، خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز از عوامل اصلی حوادث در جاده ها است.
شهرستان دامغان دارای 965 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است که 88 درصد آن آسفالت و بقیه خاکی است. این شهرستان در فاصله 115 کیلومتری شرق مرکز استان سمنان و بیش از 94 هزار نفر جمعیت دارد.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.