رستم سعداللهی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: فرصت سوزی و هدر رفت زمان برای رفع مشکلات ریز و درشت بخش صنعت یک چالش اساسی در کشور است که مسئولان باید از این رویه غیراصولی دوری کنند.
وی خاطرنشان کرد: کارنامه دولت در سال 97 برای رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی کشور با وجود تحریم و فشارها قابل قبول است و این رویه برای امسال هم ادامه یابد.
رئیس انجمن مدیران صنایع استان سمنان ادامه داد: در صورتی که برنامه جامع و مدون برای رفع مشکلات بخش صنعت استان اتخاذ نشود به گفته کارشناسان سال 98 سال سختی برای بنگاه های تولیدی کشور خواهد بود.
وی اضافه کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی در شرایط سخت تحریمی باید رویکرد حمایتی نسبت به واحدهای تولیدی و صنعتی بدهکار اتخاذ کنند و حمایت همه جانبه دستگاه های اجرایی از بنگاه های اقتصادی باعث دلگرمی سرمایه گذاران می شود.
رئیس انجمن مدیران صنایع استان سمنان گفت: انتخاب شعار «رونق تولید» برای سال 98 از سوی رهبر معظم انقلاب بسیار حکیمانه بود که مسئولان با جان و دل به این رهنمودها توجه داشته باشند.
به گزارش ایرنا، سال 1398 از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال «رونق تولید» نامگذاری شده است.
سهم اشتغال سمنان در بخش صنعت و معدن بیش از 38 درصد، در کشاورزی بیش از 14 درصد و تولید ناخالص این استان با رقمی حدود 18.2 درصد مربوط به بخش کشاورزی و حدود 22 درصد مربوط به بخش صنعت و معدن است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.