به گزارش ایرنا، سید جواد رضوی روز یکشنبه به خبرنگاران در سمنان افزود: این کمک های مردمی از طریق کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان جمع آوری شد.
وی بیان کرد: 2 میلیارد و 300 میلیون ریال از مجموع این کمک ها از طریق مراکز نیکوکاری و بقیه از طریق کمیته امداد این استان سمنان جمع‌آوری و در قالب چهار محموله به مناطق سیل زده کشور ارسال شد.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان به ارسال محموله ها به استان های شمالی کشور و لرستان اشاره و تصریح کرد: تاکنون 208 تخته پتو، 33 تخته فرش و 53 موکت به مناطق سیل‌زده از طریق این نهاد ارسال ‌شده است.
رضوی با بیان اینکه کمک‌ های جمع‌آوری‌ شده در استان پس از تجمیع به‌ سرعت به مناطق آسیب‌ دیده ارسال می‌شود، افزود: با توجه به وقوع سیل در برخی از استان های کشور و ضرورت کمک و امداد رسانی به آسیب دیدگان و گرفتاران در سیل، کمیته امداد استان سمنان آماده دریافت کمک‌ های نقدی و غیرنقدی است.
رضوی با اشاره به ارسال بیش از 37 هزار نوع از اقلام غذایی و آب معدنی به مناطق سیل زده توسط کمیته امداد استان سمنان، خاطرنشان کرد: مردم این استان یکهزار و 100 دست انواع لباس، 577 نوع لوازم ضروری و تعدادی اجاق گاز و تلویزیون به هم‌وطنان سیل زده از طریق کمیته امداد استان سمنان کمک کرده اند.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان یادآور شد: کارکنان این نهاد بخشی از حقوق به خود را به میزان یک یا 2 روز را برای کمک به سیل‌زدگان اختصاص دادند و همچنین 60 نفر از کارکنان این نهاد کمک های نقدی خود را به مبلغ 60 میلیون ریال به مردم مناطق سیل زده اهدا کردند.
به گزارش ایرنا، پویش جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان شمال کشور با اعلام شماره حساب و روش‌های حضوری و غیرحضوری در کمیته امداد با عنوان «رفیق گلستان باشیم» آغاز شد.
مردم استان سمنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به منظور کمک رسانی به سیل زدگان کشور به شماره‌حساب 0102318463009 نزد بانک صادرات شعبه الغدیر و یا شماره کارت مجازی 6984-9017-6919-6037 بانک صادرات واریز کنند.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.